خبرهای داغ:
مسئول معاونت بهداشت و درمان سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین:
مسئول معاونت بهداشت و درمان سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین بیان کرد: شعار جهانی با هدف ارتقا سطح سلامت جامعه نامگذاری می شود که شعارامسال نیز بهبود ایمنی غذا از مزرعه تا سفره می باشد.
کد خبر: ۸۵۱۳۲۲۳
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۲

دکترحبیب الله سیاهکالی مسئول معاونت بهداشت و درمان سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین درگفت و گو با خبرنگارخبرگزاری بسیح ضمن تبریک به مناسبت هفته سلامت اظهار کرد:هر ساله سازمان بهداشت جهانی شعاری برای سال انتخاب می کند که وظیفه ما این است که مطابق با شعار سال برنامه ریزی هایی را انجام دهیم .

وی گفت:  شعار جهانی  با هدف ارتقا سطح سلامت جامعه نامگذاری می شود که شعارامسال نیز بهبود ایمنی غذا از مزرعه تا سفره می باشد.

وی با اشاره به شعارهفته سلامت افزود: سازمان وزارت بهداشت شعار امسال را عزم ملی برای دسترسی عادلانه به خدمات سلامت اعلام کرده که با تدبیر و آگاهی این شعار مناسب سال می باشد.

این مسول با بیان اینکه از1/ اردیبهشت ماه تا 7/ اردیبهشت هفته سلامت می باشد، گفت: به مناسبت هفته سلامت برنامه های در سطح استان برگزار خواهد شد که روز سه شنبه اول اردیبهشت برنامه صبحکاه مشترک برای کارکنان در حسینه تیپ 82 با سخنرانی دکتر رجبی با موضوع اهمیت غذا و تغذیه و همجنین دکتر مرادی در بحث سلامت روح و روان در محل تیپ صاحب الامر(عج) برگزار خواهد شد.

سیاهکالی ادامه داد: برپایی ایستگاه سلامت در ستاد نواحی،برگزاری مسابقات بهداشتی، سخنرانی امام جمعه استان در رابطه با اهمیت سلامت از دیدگاه اسلام و ترویج سبک زندگی سالم ایرانی، از دیگر برنامه های روز چهارشنبه درهفته سلامت می باشد.

مسئول معاونت بهداشت و درمان سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با اشاره به برگزاری همایش پیاده رویی در هفته سلامت ابراز کرد: برگزاری کوهپیمایی در روز پنج شنبه با حضور کارکنان و بازنشستکان به همراه خانواده های آنان از مقابل دانشکاه  آزاد اسلامی به سمت طلایه  می باشد که به قید قرعه به پنجاه نفر کارت هدیه و ده دستکاه قند خون اهدا خواهد شد.

این مسول با اشاره به برنامه روز چهارم هفته سلامت تصریح کرد: استقرار ایستکاه سلامت با مشارکت جامعه پرشکی استان روز جمعه در میعاد گاه‌ های نماز جمعه استان و شهرستان با همکاری بسیج جامعه پزشکی  برگزار می شود.

مسئول معاونت بهداشت و درمان سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین خاطرنشان کرد:  ایجاد ایستگاه سلامت بهداشت وعیادت از بیماران صب العلاج با  حضور نیروهای پایور و باز نشسته با هدف فرماندهان توانمندکارکنان سالم و سربازان با نشاط  در راستای کاهش آسیب های عمدی از جمله برنامه های روزپنجم هفته سلامت سازمان بهداشت و درمان می باشد.

سیاهکالی در خاتمه متذکر شد: همایش خانواده کارکنان در حسینیه شهید مطهری با موضوع تغذیه سالم ساعت10 صبح در روز یکشنبه6/2/ اردیبهشت و اهدا خون کارکنان و بازدید بهداشتی مسئولین و فرماندهان از برنامه های آخرین روز هفته سلامت است که اجرا خواهد شد.

 

 

1006/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها