خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانش آموزی سپاه ناحیه بوئین زهرا خبر داد:

اعزام بیش از 1000 نفر از دانش آموزان به میدان تیر در سال جدید

مسئول بسیج دانش آموزی سپاه ناحیه بوئین زهرا: امسال بیش از 1000 نفر از دانش آموزان در میدان تیر شرکت می کنند.
کد خبر: ۸۵۱۳۲۲۷
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۵

محسن نوروزی مسئول بسیج دانش آموزی سپاه ناحیه بوئین زهرا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسج ازبوئین زهرا، از اعزام بیش از 1000 نفر از دانش آموزان به میدان تیر در سال جاری خبر داد.

نوروزی با بیان اینکه امسال بیش از 1000 نفر از دانش آموزان بویین زهرا در میدان تیر شرکت می کنند گفت: این اردو چهار روز به طول خواهدانجامید و در این مدت دانش آموزان به صورت عملی به تمرین تیر اندازی خواهند پرداخت.

وی ادامه داد: آموزش سلاح و روش های تیراندازی از مهم ترین برنامه های تاکتیکی این دوره از آموزش است که توسط مربیان مجرب در میدان تیر به نحو احسن انجام خواهد شد.

نوروزی برگزاری کلاس های امداد و بهداشت توسط بهداری ناحیه، کلاس های ایست و بازرسی توسط عملیات ناحیه و روایتگری از دفاع مقدس را از دیگر برنامه های آموزشی این دوره دانست و افزود: در این دوره سعی شده است کلاس ها از حالت تئوری به حالت عملی تغییر یابد.

مسئول بسیج دانش آموزی سپاه ناحیه امام حسین(ع) بوئین زهرا هدف از اردوی عملی را افزایش توان رزمی و آشنایی بیشتر دانش آموزان با نحوه تیراندازی در راستای درس آمادگی دفاعی و تقویت روحیه شجاعت، ایثارگری و فداکاری در دانش آموزان عنوان کرد.

نوروزی ضمن تقدیر و تشکر از مسئولین آموزش و پرورش بویین زهرا در راستای همکاری مناسب، ابراز داشت: حضور دانش آموزان بسیجی در این اردو باعث بالا رفتن توان دفاعی و بنیه فکری آن ها خواهد شد.

 

 

2001/ت20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار