فرمانده سپاه ناحیه رودبار:

۹۰۰ میلیون تومان تسهیلات برای اجرای پروژه های اقتصاد مقاومتی پرداخت شد

فرمانده سپاه رودبار گفت: سال گذشته با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر تحقق اقتصاد مقاومتی بالغ بر ۹۰۰ میلیون تومان وام به متقاضیان در راستای اجرای طرح اقتصاد مقاومتی اعطا شد
کد خبر: ۸۵۱۳۲۳۲
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۱

سرهنگ کمال حیدری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، ضمن تبریک فرا رسیدن دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران، اظهار کرد:در ماه های اولیه پیروزی انقلاب اسلامی بنا به فرمان رهبر کبیر انقلاب حضرت امام(ره) سپاه پاسداران که در آن زمان متشکل از جوانان غیورانقلاب اسلامی و دلسوزان راستین و پیروان ولایت بودند، تشکیل شد.

وی حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی را یکی از وظایف سپاه دانست و گفت:حفاظت از نظام و حکومت اسلامی از دیگر آرمانهای جمهوری اسلامی بود.

فرمانده سپاه ناحیه رودبار تصریح کرد:سپاه در زمان انقلاب با حضور جوانان مبادرت به حفاظت و حراست از انقلاب اسلامی با توجه به فعالیت دشمن های نظام از جمله منافقین، گروهک ها و… در داخل و خارج از کشور، پرداخت و در ۸ سال دفاع مقدس نیز با جذب، آموزش و ساماندهی آحاد مردم اعزام نیروها به مناطق عملیاتی را عهده دار شد.

سرهنگ حیدری، مقابله با جنگ سخت، نیمه سخت، جنگ نرم و عمق بخشی داخلی نظام و عمق بخشی خارجی را از وظایف سپاه در قبال جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت:مهمترین وظیفه سپاه دفاع و حفاظت از ارزشهای انقلاب اسلامی است.

وی اضافه کرد:از دیگر وظایفی که سپاه به منظور اصلاح جامعه براساس ارزشهای انقلاب در دست اجرا دارد مقابله با جنگ نرم و حربه‌های فرهنگی دشمن در جامعه است.

فرمانده سپاه رودبار در ادامه به بخشی از عملکرد سپاه رودبار در سال گذشته اشاره کرد و افزود:سال گذشته با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر تحقق اقتصاد مقاومتی بالغ بر ۹۰۰ میلیون تومان وام به متقاضیان در راستای اجرای طرح اقتصاد مقاومتی اعطا شد.

وی ادامه داد:در اجرای این طرح برای ۵۷ نفر اشتغال زایی شد که با نظارت مستقیم بسیج سازندگی طی بازدید های چند مرحله ای محقق شد.

سرهنگ حیدری، اظهار کرد:سال گذشته سپاه رودبار در بحث آگاه سازی و مقابله با آسییب های ماهواره بیش از ۱۶۰ نشست برای آگاه سازی خانواده ها از آسیب های ماهواره برگزار نمود که نتیجه آن تحویل اغنایی قریب ۱۱۰دستگاه ماهواره به سپاه این ناحیه بود.

وی با بیان اینکه نقش سپاه رودبار در برگزاری برنامه های فرهنگی شهرستان در کنار سایر نهادهای متولی امور فرهنگی پررنگ است، گفت:برگزاری یادواره های شهدا بویژه یادواره شهدای شهرستان رودبار و گرامیداشت ایام الله و شعائر الله ها در طول سال از جمله این برنامه ها است.

فرمانده سپاه رودبار، ابراز داشت:سپاه رودبار تا پایان برنامه پنجم توسعه سوله‌های ورزشی در هفت شهر شهرستان را احداث خواهد نمود، بحمدالله سوله‌های ورزشی شهرهای منجیل (سالن ۹ دی با زیر بنای ۱۲۰۰ متر)، لوشان، رستم آباد و رودبار(دو طبقه) مورد بهره برداری قرار گرفته اند.

وی ادامه داد:تا پایان برنامه پنجم نیز سوله ورزشی شهر جیرنده به صورت دو طبقه، سالن ورزشی شهر بره سر و در بخش رحمت آباد هم یک سوله ورزشی به بهره برداری خواهد رسید.

سرهنگ حیدری خاطرنشان کرد:با توجه به بودجه یک درصد استانداری برای ساخت پایگاه های مقاومت بسیج در سال جاری ۱۰ پایگاه مقاومت بسیج در شهرستان احداث خواهد شد.

ارسال نظرات