صبح امروز ؛

دانشجویان بورسیه شکایت خود را به شورای عالی انقلاب فرهنگی بردند

جمعی از دانشجویان بورسیه در ادامه پیگیری مسائل تحصیلی خود صبح امروز با برخی از اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی دیدار کردند.
کد خبر: ۸۵۱۳۲۷۱
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، جمعی از دانشجویان بورسیه دولت گذشته ظهر امروز در ادامه پیگیری مسائل تحصیلی خود صبح امروز با برخی از اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی دیدار کردند.

یکی از دانشجویان بورسیه شده در این خصوص گفت: با توجه به مسائل پیش آمده در زمینه تحصیل دانشجویان بورسیه شده و نظر اخیر کمیسیون اصل نود در رسیدگی به شکایات دانشجویان بورسیه شده، این دانشجویان برای پیگیری مسائل تحصیلی خود به وزارت علوم مراجعه کردند.

وی افزود: در حالی که کمیسیون اصل نود پس از بررسی‌های خود فرآیند بورسیه شدن این دانشجویان را قانونی اعلام کرد و تنها چند مورد را غیرقانونی دانسته و ما نیز بر آن تاکید داریم که باید با متخلفان طبق قانون رفتار شود، اما وزارت علوم با گذشت چند روز از نتیجه بررسی‌های کمیسیون اصل نود به ما اعلام می‌کند شما لغو بورس هستید.

این دانشجو گفت: دانشجویان بورسیه شده  فریاد تظلم‌خواهی خود را این بار نزد مدیران شورای عالی انقلاب فرهنگی بردند و شکایت خود را نزد مسئولان این نهاد بردند.

ارسال نظرات