امام جمعه ابرکوه در دیدار با کارکنان ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه:

اندیشه های ناب انقلابی برای سپاه ذاتی و برای سایر نیروها اکتسابی است

به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران،کارکنان ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه با امام جمعه ابرکوه دیدار کردند.
کد خبر: ۸۵۱۳۲۸۷
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ابرکوه، به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران،کارکنان ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه با امام جمعه ابرکوه دیدار کردند.

در این دیدار ابتدا حجت الاسلام تقدسی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه ضمن تقدیر و تشکر از امام جمعه ابرکوه هدف از این دیدار را تجدید میثاق با نماینده ولی فقیه به نیابت از مقام معظم رهبری (مدظله) و فرماندهی معظم کل قوا دانست و اعلام کرد: سپاه بعنوان بازوی توانمند و مردمی انقلاب اسلامی پشت سر ولی فقیه مقاوم، بصیر و بدون هیچ محافظه کاری بصورت انقلابی عمل خواهد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم حسینی ضمن تسلیت شهادت جانسوز امام هادی(ع) و گرامیداشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ما از هر زاویه ای به انقلاب اسلامی می نگریم جز معجزه نمی بینیم و یکی از آن معجزه ها ایجاد سپاه پاسداران بود.

امام جمعه ابرکوه سپاه را یکی از عنایات خداوند به نظام و انقلاب اسلامی دانست و افزود: نهال انقلاب که اکنون محکم و تنومند در برابر طوفان های سهمگین خشم و عداوت های دشمنان قسم خورده و بدخواهان ایستاده است به لطف خدا و برکت خون شهیدان و جانفشانی های نهاد های نظامی بویژه سپاه است.

وی ضمن تاکید بر این جمله که اگر سپاه نبود، کشور هم نبود گفت اندیشه های ناب انقلابی برای سپاه ذاتی و برای سایر نیروها اکتسابی است.

حسینی ضمن اظهار اینکه علاقه ما به سپاه یعنی علاقه ما به انقلاب، از سبز پوشان سبز اندیش بویژه فرماندهی ناحیه و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه تقدیر و تشکر کرد و برای آنان آرزوی سلامت، موفقیت و تعالی نمود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار