سرهنگ ملانوری: دشمنان بدانند تا بسیج در صحنه است نظام جمهوری اسلامی برای هیچ‌گونه تهدیدی آسیب‌زا نخواهد بود.
کد خبر: ۸۵۱۳۲۹۱
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، در آستانه برگزاری رزمایش، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مرکزی یزد در بیانیه ای به مناسبت رزمایش رهروان فاطمی،مدافعان مکتب علوی گفت:این رزمایش در برابر تمامی سناریو‌های دشمن اعم از سناریوی مقابله با جنگ نرم، نیمه سخت و سخت طراحی شده است.

سرهنگ ملانوری با بیان اینکه در طول برگزاری این رزمایش آموزش‌های لازم به بسیجیان داده شده است، گفت: طرح‌های عملیات ناحیه در قرارگاه امام هادی(ع) ناحیه مرکزی مورد بررسی قرار گرفت.

وی همچنین گفت: هدف ما ارتقای آمادگی دفاعی گردان‌های بسیج اعم از گردان‌های بیت المقدس و کوثر در برابر تهدیدات نرم و نیمه‌نرم دشمن است و در این رزمایش‌ها عملیات‌های دفاع از کوی و برزن را به اجرا می‌گذاریم.

وی اضافه کرد: تمام نقاط ضعف خود را شناسایی کردیم و برآنیم که با ادامه برگزاری این رزمایش‌ها این ضعف‌ها را برطرف کنیم؛ هرچند این رزمایش‌ها هر سال تکرار می‌شود.

ملانوری خاطرنشان کرد که بعد از برگزاری این رزمایش‌ها یاس و ناامیدی فراوان را در دشمن دیده‌ایم و آنها باید بدانند تا بسیج در صحنه است نظام جمهوری اسلامی برای هیچ‌گونه تهدیدی آسیب‌زا نخواهد بود.

در پایان بیان داشت که رزمایش ناحیه مرکزی در موقعیت شهید رشیدی جنب پارک کوهستان در تاریخ های سوم و چهارم اردیبهشت برگزار می گردد.

ارسال نظرات