بنر تبلیغاتی این فیلم در سالن‌های سینمایی خبر از اکران قریب الوقوع ...
کد خبر: ۸۵۱۳۳۰۶
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۳

خبرگزاری بسیج – سرویس اخبار ویژه

روزنامه اعتماد از جمله‌روزنامه‌های حامی تهاجم فرهنگی به کشور است که برای اثبات این ادعا می توان‌ به حمایت تمام قد این روزنامه از فیلمی سخیف و قبح شکن چون خانه‌ی دختر نام برد ، روزنامه‌ی اعتماد در دفاع از این فیلم نوشت :«بحران اكران نشدن فيلم‌هايي كه در جشنواره نمايش داده مي‌شوند، داستاني دنباله‌دار شده است. آخرين بحران اكران به نام فيلم «خانه دختر» شهرام‌شاه‌ حسيني رقم زده شد كه اين‌بار ظاهرا در كمتر از بيست و چهار ساعت با شايعه خواندن توقيف فيلم توسط تهيه‌كننده‌اش ختم به خير شده است. ان‌شاءالله كه ختم ماجرا باشد.»

این روزنامه‌ افزود :«كليد اعلام توقيف فيلم «خانه دختر» را دوشنبه شب برنامه بيست و سي زد. مجري اين برنامه خبري با اشاره به موضوع اين فيلم، آن را خلاف اخلاق و عرف خواند. او به صراحت گفت: فيلم شاه‌حسيني كاري مشكل‌دار براي جامعه است. اين برنامه همچنين از موضع‌گيري‌هاي برخي منتقدان عليه اين فيلم سخن به ميان آورد و اين بازي خطرناك شروع‌ شد.موجي كه رسانه‌ها ايجاد كردند»

گفتنی است «خانه دختر» شاه حسینی که روایتی فمنیستی دارد توسط بی بی سی فارسی در جمع ده فیلمی که باید دید! قرار داده شده است!فیلم شاه حسینی فیلمی است سخیف! و قبح شکن که پدیده ی غیرت زدایی از جامعه ی ایرانی!را همراه با تجاور!! پدر به دختر به صورت غیر مستقیم، در قالب فیلم به تصویر می کشد!»

طبق مشاهدات بنر تبلیغاتی این فیلم در سالن‌های سینمایی خبر از اکران قریب الوقوع فیلمی با محتوای تجاوز پدر به دختر دارد!! خبری که تاکنون مورد تایید مدیران سینمایی کشور قرار نگرفته.

ارسال نظرات