خبرهای داغ:
شاه اميريان
به همت حوزه شهید باهنر سپاه ناحیه حضرت محمد رسول ا...(ص) شیراز
سرهنگ حسيني: امروز بزگترین سرمایه نظام اعتماد مرد م نظام است که همه باید قدر این نعمت را بدانیم و در خدمت رسانی به این مردم شریف تلاش داشته باشیم.
کد خبر: ۸۵۱۳۳۳۷
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۶
به گزارش خبرگزاري بسيج از فارس، صبح امروز در مراسمی که به همت حوزه شهید باهنر ناحیه محمد رسول ا...(ص)و با حضور سرهنگ حسینی فرماندهیوحجت الاسلام والمسلمین حاجی پور نمایندگی ولی فقیه در ناحیه حضرت محمد رسول ا...(ص) شیراز و برادر محمودی رئیس شورای شهر صدرا و همچنین دکتر قائدی شهردار شهر صدرا در سالن جلسات شهر صدرا برگزار شد از فرماندهان وشورای حوزه شهید باهنر تجلیل شد. در این مراسم ابتدا برادر محمودی رئیس شورای شهر صدرا در سخنانی گفت: برنامه های بسیج در اولویت برنامه های شهر صدرا قرار دارد که با همکاری یکدیگر برنامه های خوبی را درسال93مردم شهر صدرا شاهد بودنند.

در ادامه دکتر قائدی شهردار صدرا ضمن گرامی داشت ایام ماه رجب و تشکر از زحمات برادران بسیجی در شهر صدرا ضمن تبریک به مناسبت سالروز تاسیس سپاه و همچنین تسلیت به مناسبت شهادت امام هدایت امام هادی (ع)بیان نمود: امروز چشم مظلومان جهان به بسیج و سپاه می باشد و همه باید تلاش کنیم تا این درخت انقلاب را در راه رهمنودهای رهبری به ثمر برسانیم.

وی در ادامه به برخی از فعالیت های شهرداری شهر صدرا و بحث خدمت به مردم و خانواده معظم شهدا به سخنرانی پرداخت.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین عباس حاجی پور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه حضرت محمد رسول ا...(ص) شیراز در سخنانی ضمن تسلیت به مناسبت شهادت دهمین امام همام و تشکر از دست اندرکارن برپایی این مراسم بیان کردبه فرموده مقام معظم رهبری فرق نیروهای مسلح ما با نیروهای مسلح دنیا در تعهد آنهاست چرا که وقتی در جواب بمباران متقابل علیه صدام نیروهای نظامی ما می خواستند عراق را بمباران نمایند حضرت امام (ره) دستور داده بود قبل از بمباران هر نقطه به مردم آن شهر اعلام نمائید که از شهر بیرون بروند.

وی در ادامه در خصوص سامانه اس300و واگذاری آن توسط کشور روسیه به کشورمان و دلیل واگذاری آن پرداخت.

در ادامه مراسم سرهنگ حسینی فرمانده سپاه ناحیه حضرت محمد رسول ا...(ص) شیراز ضمن تشکر از زحمات فرمانده حوزه و فرماندهان پایگاه مقاومت حوزه باهنر ادارات ناحیه بیان نمود امروز وظیف اصلی ما در نهاد مقدس بسیج یک کادر سازی که همان تربیت نیروها می باشد و دیگر تلاش در راه اصلاح جامعه می باشد.

فرمانده سپاه ناحیه حضرت محمد رسول ا...(ص) در ادامه به عمل به شعار سال 94اشاره کردو گفت امروز بزگترین سرمایه نظام اعتماد مرد م نظام است که همه باید قدر این نعمت را بدانیم و در خدمت رسانی به این مردم شریف تلاش داشته باشیم.

در پایان با اهدا لوح تقدیر و هدیه از برادران بسیجی تقدیر شد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها