خبرهای داغ:
کارکنان سپاه ناحیه حضرت محمد رسول ا...(ص) شیراز با حجت الاسلام و المسلمین مرادی امام جمعه موقت شهر شیراز دیدار کردنند.
کد خبر: ۸۵۱۳۳۳۹
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۲
به گزارش خبرگزاري بسيج از فارس، سرهنگ حسینی فرماندهی و حجت الاسلام والمسلمین حاجی پور نمایندگی ولی فقیه و تعدادی دیگر از پایوران سپاه ناحیه حضرت محمد رسول ا...(ص) شیراز ضمن حضور در دفتر امام جمعه شهرک های شمال غرب شیراز با حجت الاسلام والمسلمین مرادی امام جمعه شمال غرب شیراز دیدار نمودنند. 

در این دیدار ابتدا حجت الاسلام والمسلمین عباس حاجی پور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه حضرت محمد رسول ا...(ص) شیراز ضمن تبریک حلول ماه رجب به اهمیت این ماه پرداخت و در ادامه ضمن ارائه گزارشی از برنامه های بسیج وسپاه درناحیه حضرت محمد رسول ا...(ص) شیراز به امام جمعه شهرک های شمال غرب ارائه کرد.

وی در ادامه به مذاکرات هسته ای1+5اشاره نمود و بیان کرد: بنا به فرموده مقام معظم رهبری ما به طرف مقابل خصوصا آمریکا هیچ اعتمادی نداریم چرا که روز به روز در قطعنامه صادر شد چیزی دیگری را بیان می کنند که می توان به موضع کنکره آمریکا علیه رئیس جمهور آمریکا اشاره کرد.

وی در ادامه به سخنان مقام معظم رهبری در جمع برادران ارتش اشاره کرد و گفت: نیروهای مسلح ما همانطوری که امروز در سطح عالی نظامی به سر می برند که باید با توجه به تحولات منطقه این سطح آمادگی روز به روز باید بیشتر و بهتر شود.

در ادامه امام جمعه موقت شهر شیراز در سخنانی ضمن تبریک حلول ماه رجب و همچنین گرامی داشت این ایام در سخنانی به اهمیت برنامه های فرهنگی در شمال غرب شیراز و همچنین وضعیت سیاسی در منطقه و وضعیت کشور بحرین و حمله آل سعود که حمله سودمندترین کشور عربی به فقیرترین کشور اشاره نمود و افزود: امروز آل سعود همان آل یهود است که به حول قوه الهی شکست ظالمی دیگر در منطقه را شاهد بودیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها