خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: ریشه سبک زندگی اسلامی در تمسک به فرهنگ مهدویت و ولایت است.
کد خبر: ۸۵۱۳۳۴۳
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان، حجت‏الاسلام والمسلمین محمود شکری در گردهمایی آموزشی، عقیدتی سیاسی همسران کارکنان فرماندهی انتظامی استان سمنان که در سالن جلسات این یگان برگزار شد، با تبریک به مناسبت آغاز ماه رجب فصل نیایش و بندگی حضرت حق اظهار کرد: تمام هم و غم دشمنان تبدیل سبک زندگی اسلامی به سبکی غربی و غیراسلامی است.

وی افزود: هدف دشمنان از ترویج سبک زندگی غربی و تخریب آن این است که آنها نمی‏خواهند جامعه‏ای به نام جامعه اسلامی در کره خاکی وجود داشته باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با بیان اینکه اکنون در آستانه دهه پیشرفت و عدالت و در آغاز ورود به مرحله چهارم از مراحل پنچگانه انقلاب هستیم، بیان کرد: انقلاب اسلامی، نظام اسلامی، دولت اسلامی، جامعه اسلامی و دنیا و تمدن نوین و شکوهمند اسلامی از مراحل پنجگانه‏ای است که اکنون در چهارمین مرحله آن یعنی تقویت و نهادینه‏سازی جامعه اسلامی هستیم و در این مرحله توجه‏ها مبتنی بر ترویج سبک زندگی اسلامی معطوف است.

حجت‏الاسلام شکری بیان کرد: فرانسیس فوکویاما در نشست بیت‏المقدس در سال 1365 گفته است«شیعه با دو بال پرواز می کند، یک بال سرخ که ریشه در کربلا دارد، دوم بال سبز یعنی امید به منجی عالم بشریت و یک زره به تن دارد به نام ولایت‏پذیری... برای نابودی شیعه باید زره ولایت‏پذیری را از تن او در آورد و سپس بالهای او را شکست...» فوکویاما در این نشست با نشان دادن عکسی از رزمندگان غواص ایران در منطقه فاو گفته است« اینها رزمندگان ایران فاو را تسخیر کردند و می‏روند کربلا را هم بگیرند، بعد از آن، اینجا(اشاره به اورشلیم یا بیت‏المقدس که محل سخنرانی فوکویاماست) را قطعاً خواهند گرفت.

وی با اشاره ابزار نفوذ فرهنگ غربی اظهار داشت: ترویج خرافات، طلاق، ازدواج سفید، باندهای اقتصادی، شبکه های نفوذ، جریانات انحرافی، ضد انقلاب‏ها، عرفان‏های کاذب، باندهای فساد، فرقه‏های ضاله، عادی‏سازی روابط دختر و پسر و ... از جمله ابزارها و مدل‏های تمام نمای فرهنگ غرب است که توسط رسانه‏های بیگانه در حال ترویج و القای آن به متن جامعه ما است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان بیان کرد: باید سبک زندگی خود را مبتنی بر فرهنگ ناب اسلام اصلاح کنیم و بکوشیم این فرهنگ را در زندگی فردی و اجتماعی خود ترویج کنیم تا خود و نسل‏های بعد از خودمان را در برابر هجمه‏ها و فتنه‏های ویران کننده کانون خانواده و اخلاق اسلامی مصون کنیم.


ارسال نظرات
پر بیننده ها