همزمان با سوم اردیبهشت ماه صورت می گیرد؛
فرمانده سپاه ناحیه خدابنده از برگزاری مراسم سالروز تاسیس سپاه در خدابنده خبر داد.
کد خبر: ۸۵۱۳۳۴۵
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۳

ولی‌الله ابراهیمی با بیان اینکه سپاه از زمان تاسیس تاکنون از جایگاه بسیار ارزشمندی در جامعه برخوردار است گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران از زمان تاسیس تاکنون تابع ولایت فقیه است.

وی با اشاره به مولفه‌های اصلی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و تاکید بر اینکه انقلابی بودن یکی از مولفه‌های اصلی سپاه است، انقلابی بودن را جزء رسالت اصلی سپاه اعلام کرد و متذکر شد: سپاه هر آنچه را که در توان دارد برای حفاظت از انقلاب اسلامی سرمایه‌گذاری کرده است.

فرمانده سپاه ناحیه خدابنده مردمی بودن را دیگر مولفه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد و با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در خدمت به مردم نهایت تلاش خود را می‌کند فرمان‌بردار ولایت فقیه بودن را از دیگر مولفه‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران اعلام کرد و گفت: سپاه از زمان تاسیس تاکنون گوش به فرمان ولایت فقیه بوده و از هر کوششی برای حفاظت از انقلاب دریغ نکرده و نمی‌کند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در دیدار فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران فرمودند کارنامه سپاه درخشان و قابل قبول است به اقدامات سپاه در عرصه‌های مختلف سازندگی، فرهنگی، اقتصادی و ... اشاره کرد و اظهار داشت: حضور مردم در برنامه‌های مختلف سپاه نشان دهنده رضایت آنها از اقدامات این نهاد مقدس است.

ابراهیمی با اشاره به اینکه ملت ایران در هر زمانی وفادار و علاقه‌مند به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است تصریح کرد: امروز بسیج مردمی نیز در کنار سپاه از همه توان برای آبادانی کشور استفاده می‌کند.

وی با اشاره به اینکه به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران برنامه‌های مختلفی توسط سپاه ناحیه برگزار می‌شود، اظهار داشت: مراسمی با حضور پیشکسوتان سپاه و سخنرانی محمد اسماعیلی نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی ایران برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه خدابنده اضافه کرد: این مراسم ساعت هشت صبح روز پنج‌شنبه سوم اردیبهشت ماه سال جاری در محل سپاه ناحیه خدابنده برگزار می‌شود

ارسال نظرات