در جلسه هماهنگی برنامه های هفته عقیدتی در سپاه ناحیه ایجرود تبیین شد:

برنامه های سی و ششمین سالگرد شهادت استاد مطهری و هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه و بسیج

جلسه هماهنگی برنامه های بزرگداشت سی و ششمین سالگرد شهادت استاد مطهری و هفته معلم با حضور فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ایجرود برگزار شد
کد خبر: ۸۵۱۳۳۵۹
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از زنجان، در جلسه هماهنگی برنامه های هفته معلم، برنامه های هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه و بسیج با عنوان کلی راهبردهای همدلی و همزبانی ملت و دولت در اندیشه استاد مطهری تبیین شد.

مسئول عقیدتی و سیاسی سپاه ناحیه ایجرود در این جلسه که در اتاق جلسات فرماندهی برگزار شد از روز شمار هفته عقیدتی در سپاه خبر داد و گفت: روز 11 اردیبهشت بعنوان اولین روز هفته معلم با عنوان شهید مطهری؛ ولایت و فرهنگ مهدویت نامگذاری شده که در این روز بسیجیان و پاسداران دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان تجدید میثاق دوباره و سپس در نماز جمعه حضور خواهند یافت.

حبیبی افزود: شهید مطهری؛ ایمان و معنویت عنوان روز دوم هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه می باشد .

حبیبی تصریح کرد: شهید مطهری؛ پیشرفت علم و فنآوری عنوان روز سوم هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه نامگذاری گردیده نشست های بصیرتی برای کارکنان در سطح حوزه و پایگاه ها با همکاری تعلیم و تربیت ناحیه و حوزه های مقاومت بسیج برگزار می گردد.

مسئول عقیدتی و سیاسی سپاه ناحیه ایجرود عنوان روز چهارم را شهید مطهری؛ پیشرفت و عدالت عنوان کرد و گفت: و اجرای مراسم صبحگاه مشترک و اجرای زنگ سپاس معلم در مدارس با همکاری بسیج دانش آموزی از اهم برنامه های این روز خواهد بود.

وی ادامه داد: شهید مطهری؛ امر به معروف و نهی از منکر عنوان روز پنجم هفته معلم است واجرای مسابقات فرهنگی و ورزشی که توسط تربیت بدنی ناحیه وحوزه های مقاومت سپاه ناحیه ایجرود برگزار می گردد.

حبیبی خاطر نشان کرد: عنوان روز ششم شهید مطهری؛ وحدت و بیداری اسلامی نامگذاری گردیده به همراه جمعی از مسئولین شهرستان به دیدار از خانواده های معظم شهدا در منزل آن عزیزان حضور خواهند یافت.

حبیبی عنوان روز هفتم را شهید مطهری؛ فرهنگ و اخلاق اسلامی نام برد و برگزاری نشست های حکمت مطهر و گرامیداشت استاد شهید آیت اله مطهری در شهر حلب و زرین آباد عنوان کرد.

خاطر نشان می شود در ادامه این جلسه که با حضور سرگرد لطیفی و حجت الاسلام تیموری و مسئولین قسمت های ناحیه و فرماندهان حوزه های مقاومت و مدیران عقیدتی و نظارت برگزار شد وظایف هر یک از حوزه ها تعیین شد .

ارسال نظرات