فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردکان :

فلسفه وجودی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دفاع عاشورایی از دستاوردهای انقلاب

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردکان با اشاره به اقتدار و عظمت جمهوری اسلامی ایران گفت : فلسفه وجودی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، دفاع عاشورایی از دستاوردهای انقلاب و صیانت از استقلال و تمامیت ارضی کشور است .
کد خبر: ۸۵۱۳۳۷۹
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان ؛ سرهنگ دوم پاسدار علی دهقانی ضمن گرامیداشت دوم اردیبهشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت : بنا به فرمان حضرت امام خمینی(ره) به جوانان غیور و انقلابی ، نهاد مقدس سپاه توسط عده ای از دلسوختگان راستین و پیروان صدیق ولایت فقیه پی ریزی شد .

وی افزود : تأسیس سپاه پاسداران گامی اساسی در جهت حراست از نهال نوپای انقلاب اسلامی بود .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردکان اظهار داشت : ایمان ، تقوا ، دشمن شناسی ، ولایت پذیری و حمایت از مستضعفین جهان از ویژگی های ممتاز پاسداران انقلاب اسلامی است .

وی ، فلسفه وجودی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را دفاع عاشورایی از دستاوردهای انقلاب ، صیانت از استقلال و تمامیت ارضی کشور ، مقابله با تهدیدات فرآروی نظام و ملت ایران دانست و تصریح کرد : این نهاد انقلابی از مأموریت و نقش آفرینی های متنوع و گوناگونی برخوردار است .

سرهنگ دوم پاسدار علی دهقانی گفت : جایگاه و نقش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه ارتقای قدرت و توان بازدارندگی کشور برای رویارویی قاطع با تهدیدات نرم دشمن است .

وی افزود : حضور مقتدرانه سپاه موجب شده است تا دشمنان انقلاب اسلامی بیمناک و ناتوان شده به گونه ای که آنها را از اندیشیدن به یک نبرد واقعی و سخت دیگر برای مصاف با ملت ایران برحذر داشته است .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردکان گفت : سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همراه با دیگر نیروهای مسلح کشور با تمسک به وصایای جاودان حضرت امام خمینی(ره) و نصب العین قرار دادن فرامین و رهنمودهای حکیمانه فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مد ظله‌العالی) با وحدت ، یکپارچگی ، همدلی و همزبانی خود ، مشت آهنین ملت ایران در برابر دشمنان انقلاب و نظام اسلامی خواهند بود و با آمادگی‌ همه جانبه ، هرگونه اندیشه و عملی که بخواهد منافع ملی و مصالح انقلاب و میهن اسلامی را با تهدید و خطر مواجه سازد را منکوب و عاملین آن را سخت پشیمان خواهند ساخت .

ارسال نظرات