خبرهای داغ:
مسئول سابق نمایندگی ولی فقیه سپاه استان گلستان:

آمریکا شیطان بزرگ است/دشمن در تلاش است هویت ایران را به خوبی بشناسد

مسئول سابق نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان گلستان با بیان اینکه آمریکا شیطان بزرگ است، گفت: دشمن در تلاش است هویت ایران را به خوبی بشناسد.
کد خبر: ۸۵۱۳۳۸۹
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج در شاهرود، حجت الاسلام غلامرضا قندهاری در جمع حلقه های صالحین شاهرود که در بزرگداشت یاد و خاطره بیش از هزار شهید شهرستان شاهرود و در راستای اجلاسیه شهدا در گلزار مطهر شهدای شاهرود برگزار شد، با بیان اینکه امروز وظیفه و تکلیف با توجه به هجمه دشمنان بسیار سخت و دشوار است، گفت: امروز دشمن بیکار ننشسته است و دست بردار نیست و هر بلایی استکبار در سراسر دنیا برای فشار بر ما انجام می دهد.

قندهاری با بیان اینکه در غرب رشته اسلام شناسی و شیعه شناسی ایجاد می کنند، اظهار کرد: دشمن در تلاش است هویت ما را به خوبی بشناسد.

وی افزود: ما باید بدانیم از کجا ضربه می خوریم استکبار زمانی ایران و عراق و سوریه برای او بوده و امروز همه را از دست داده و بر علیه او شده اند.

وی با تاکید بر این نکته که آمریکا شیطان بزرگ است بیان کرد: امروز عده ای می خواستند ما پرچم آمریکا را آتش نزنیم اما ما کوتاه نمی آییم و ایستاده ایم.

قندهاری افزود: در یمن همه یکپارچه ضد آمریکا هستند و این به برکت خون شهدا است که چنین وضعیتی در دنیا حاکم شده و دشمنان خطر را احساس کرده اند که همه چیز زیر سر ایران است.

شهدا تلاش می کردند تا تفکر امام راحل در جامعه نهادینه شود

وی با اشاره به فعالیت ها و خصوصیات شهید شیخ محمد تهرانی اظهار کرد: این شهید در دوران دبیرستان با برنامه ریزی رساله عملیه،سخنرانی و اعلامیه ها امام راحل را توزیع می کرد و حلقه صالحینی که امروز شما بیان می کنید آن زمان بدین شکل و نام نبود و جوانان هم سن و سال دور هم می نشستند و چون نمی توانستند بی تفاوت باشند سعی بر معرفی امام راحل به نسل جوان آن دوران داشتند.

وی افزود: تلاش آنها این بود که تفکر امام راحل در جامعه نهادینه شود و کم کم جامعه آمادگی مقابله با رژیم طاغوت را پیدا کند.

قندهاری خاطر نشان کرد: شهید تهرانی شناسایی افراد می کردند و در محله هر فرد مناسبی را که زمینه لازم داشت را به سراغش می رفت و سرمایه گذاری می کرد.

در زمین شورزار بذری بعمل نمی آید

وی با بیان اینکه در زمین شورزار بذری بعمل نمی آید بیان کرد: باید در زمینی که آمادگی دارد بذر کاشت تا ثمر دهد و این شهید به دنبال افراد آماده و مشتاق بود تا سرمایه گذاری کند.

مسئول سابق نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان گلستان تصریح کرد: بعد از شناسایی افراد با آنها ارتباط برقرار می کرد و این ارتباط چون ممکن بود ساواکی ها متوجه شوند برای هر دو طرف سخت بود و دشوار.

وی اظهار کرد: ابتکار شهید این بود که با جعبه شیرینی که داخلش رساله امام بود به سراغ طرف مقابل می رفت و با اینکار کم کم فرد را آماده پذیرش موقعیت می کرد و با این روش افراد جذب می شدند و در ادامه کتاب های دیگر در اختیار آنان قرار می داد و یاران امام را زیاد می کرد.

قندهاری با اشاره به برنامه کوهنوردی و فوتبال گفت: شهید تیم های کوهنوردی و فوتبال نیز تشکیل داد و از این طریق نیز به جذب نیرو می پرداخت و افراد بسیاری را به راه امام دعوت کرد.

مسئول سابق شورای نگهبان استان گلستان با اشاره به اینکه شهید بعد از انقلاب نیز این راه را ادامه داد عنوان کرد: این شهید بعد از انقلاب نیز در منزل خود جلساتی را به راه انداخت و این راه انسان سازی را ادامه داد تا در عملیات والفجر3 در مهران با گلوله تانک به شهادت رسید و پیکر بی سرش در این گلزار آرام گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها