نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

شجره طیبه ولایت الهی مهمترین رمز موفقیت بشریت

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اجلاسیه شهدای شهرستان شاهرود گفت: این شجره طیبه ولایت الهی مهمترین رمز موفقیت بشر در حرکت بر محور رهبری ولایی است.
کد خبر: ۸۵۱۳۳۹۱
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، آیت الله علی سعیدی شب گذشته در اجلاسیه شهدای شهرستان شاهرود که با حضور چشمگیر امت شهیدپرور و مسئولین در مصلی پیامبر اعظم(ص) شاهرود برگزار شد با قرائت آیه قرآنی در وصف شهیدان و با عرض تسلیت ایام شهادت امام هادی(ع) اظهار کرد: خدای را سپاس که بنده حقیر در جمع محفل نورانی شما مردم عزیز و شریف و ولایتمدار و شهید پرور و عالم خیز حضور یافتم و دقایقی مزاحم وقت سروران باشم.

وی افزود: زبان نمی تواند حماسه باشکوه عزیزانی که در تعظیم و تکریم بیش از هزار شهید محترم تلاش کرده اند بیان کند و آنچه انجام شده واقعاً بسیار با عظمت و گسترده و سازنده و تاثیرگذار است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: بنده هم از همه سروران عزیز که در این موقعیت این حماسه را خلق کرده اند تشکر می کنم و از مسئولین شهرستان و دستگاه های ادارای و انتظامی و پایگاه های مقاومت بسیج و همه خالقان این حماسه بزرگ تشکر می کنم.

وی با بیان سوالی که انتظار شهدا از ما چیست؟ بیان کرد: در این شب ها جمع شده ایم تا از شهدا تجلیل نماییم اما آنچه مهم است انتظارات شهدا از ماست.

سعیدی با اشاره به بررسی بیش از 70هزار وصیت نامه شهدا بیان کرد: تمام این وصیت نامه ها سه نقطه مشترک دارند که از زن و مرد ما می خواهند بدان عمل کنیم که اول بحث ولایت فقیه و پاسداری از جایگاه ولایت و ولی فقیه است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: دومین خواسته آنها از ملت بزرگ ایران پاسداری از اسلام ناب است و سومین تقاضای آنها حاکمیت ارزش های دینی در جامعه است که این سه نکته بسیار اهمیت دارد.

امام جمعه موقت شاهرود با اشاره به دو آزمون سخت الهی اظهار کرد: قبولی در این دو آزمون رمز سعادت و رفتن به بهشت جاودان است.

وی افزود: اولین آزمون پاسداری از شبکه ولایت الهی است که خداوند بزرگترین نعمتی که به بشر داده سلسله مرتب در عالم ولایت بشری به ارمغان آورده که از آدم تا خاتم و از خاتم تا خاتم الاوصیاو از شیخ طوسی تا آیت الله بروجردی و از امام راحل تا امام خامنه ای است.

سعیدی با اشاره به آزمون دوم گفت: آزمون دوم ارائه نسخه ای از طرف خدا برای بشر است که اسم آن دین و شریعت استکه دارای پنج عنوان واجبات،محرمات،مستحبات،مکروهات و مباحات است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ابراز کرد: واجبات و محرمات خطوط قرمز است و نباید از این خطوط تجاوز و یا آنها را زیر پا گذاشت.

وی با پرسش این سوال که آیا بشر در مقابل این دو آزمون موفق بوده است عنوان کرد: اولین آزمون که در قالب یک انقلاب شکل گرفت بعثت نوح بود که این پیامبر بعد از 950 سال تبلیغ دین 80 نفر به دین خدا روی آوردند و خداوند همه این قوم را نابود کرد حتی زن و فرزند نوح را به خاطر خطاهایی که مرتکب شدند.

سعیدی با اشاره به نمایشگاه بهشت و جهنم در اجلاسیه شهدا بیان کرد: آنچه می بینیم بسیار اندک و ناچیز است و تن انسان می لرزد که خداوند ما را عذاب نماید و هیچ تضمینی وجود ندارد که کسی عذاب نبیند.

وی با اشاره به قارون پسرخاله موسی اظهار کرد: قارون از خطوط قرمز عبور کرد و ثروت نامشروع بدست آورد چرا که تاکید داشت با تقلب می توان پول و قدرت یافت اما زمین او را با تمام اموالش فرو برد چرا که خطوط قرمز الهی عبور کرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به آیه 60 سوره بقره گفت: بنی اسرائیل چرا شکست خوردند و جا زدند چرا که شناخت درست نداستند ما در انقلاب یمن باید دقیق شویم چرا که شاید امام زمان(عج) از یمن ظهور می کرد و ما خواب غفلت بودیم باید مراقب باشیم گرفتار دنیا نشویم.

امام جمعه موقت شاهرود با اشاره به انقلاب دوم که انقلاب عظیم بر علیه فرعون بود عنوان کرد: فرعون در مقابل چشم مردم غرق شد تا وعده های الهی راست باشد مانند واقعه طبس که خداوند نیمه های شب تدابیر عملی حجت خود را تمام کرد و به وعده خود عمل نمود.

وی تصریح کرد: اما قوم موسی گرفتار دنیا شدند و از او راحتی و متاع دنیا طلب کردند ما نباید اشتباهات دیگران را تکرار کنیم ،انقلاب که می شود ممکن است کمود باشد و این امتحان الهی است و باید محکم بود و عقب ننشست چرا که مردم در حدوث و بقا رهبر نقش اساسی را دارند.

سعیدی با بیان اینکه خدا این دو انقلاب را به رخ پیامبر آخرالزمان می کشد گفت: این دو تجربه تلخ پشت سر گذاشته شد تا اشتباهات تکرار نشود اما با کمال تأسف تکرار شد و علی تنها ماند و فاطمه بین درد و دیوار قرار گرفت،زیارت عاشورا سند خیانت یک امت است.

وی با اشاره به انقلاب اسلامی که انقلاب چهارم است تصریح کرد: این انقلاب از جنس توحید و هیچ فرقی با انقلاب های دیگر ندارد، در اختیار،نصب،حجت و رسالت بین رهبری انقلاب و امام صادق(ع) و انبیا ندارد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به سه آزمون ناموفق اظهار کرد: کار سخت و دشواری داریم چرا که دامنه گسترده تر است در برابر امواجی از کفر و نفاق و تکفیر و استکبار که ما زمینه ساز ظهور امام عصر(عج) هستیم و موانع را باز و این بار سنگینی بر دوش ملت محکم،قوی و استوار ایران است.

وی با تاکید بر اینکه کار ما دشوار و عذاب ما نیز سخت تر خواهد بود گفت: ما اعتقاد داریم اگر کوتاهی کنیم عذاب ما سنگین تر خواهد بود چرا که ما سه تابلوی امت نوح که در 6سوره و 40 آیه سخن گفته و امت موسی که در 35 سوره و 132 آیه و امت پیامبر خاتم که در آیات متعددی بیان شده را داریم.

سعیدی با تاکید بر هوشیاری اظهار کرد: عربستان می خواست دو سه روزه یمن را بگیرد اما انصارالله به پا خواست و مثل آب خوردن استان های یمن را پاکسازی کرد و این با محاسبات ریاضی قابل درک نیست.

وی تاکید کرد: اینها مانند رزمندگان دوران دفاع مقدس ما جنگیدند و عربستان را واردار کردن از منجلابی که قرار دارد شکست خورده خارج شود،تسلط انصارلله به تنگه باب المندب یه معجزه الهی است؛ چرا که بین 8 تا10 میلیون بشکه نفت از این تنگه جابه جا می شود و این لرزه بر اندام دشمنان انداخته است.

امام جمعه موقت شاهرود با اشاره به اینکه 99درصد کارشناسان معتقدند هوشمندی و تدبیر رهبر انقلاب در حفظ نظام اسلامی است افزود: امروز ما در آزمون ولایتمداری هستیم و باید مقاومت کنیم، راه معلوم است و باید خطوط قرمز را حفظ کنیم در نماز در تجارت در اقتصاد و معاملات.

وی با تأکید بر توصیه به همگان برای بازدید نمایشگاه های اجلاسیه اظهار کرد: این امکاناتی که فراهم شده جزء کوچکی از واقعیات برزج و عالم قبر و جهنم و بهشت است و باید همگان ببینند و درس بگیرند و این تأثیر خود را دارد و باید بدان تأکید شود.

خاطر نشان می شود مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نماز مغرب و عشا را در مصلی پیامبر اعظم با حضور پرشور مردم اقامه و از نقاط مختلف اجلاسیه شهدا و نمایشگاه های آن پیش از حضور در مراسم اجلاسیه بازدید و از دست اندرکاران و مسئولین برپایی غرفه ها و نمایشگاه ها تقدیر کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار