با حضور رییس دانشگاه محقق اردبيلی، مسئول دفتر نهاد نمايندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق و تعدادی از روسای ادارات پارس آباد سرپرست جدید دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی معرفی شد.
کد خبر: ۸۵۱۳۴۰۱
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از پارس آباد روز چهارشنبه، آیین تودیع سيامک قضايی (رئيس دانشکده مغان) و معارفه دکتر موسی ترابی گيگلو به عنوان سرپرست جديد دانشکده کشاورزی و منابع طبيعی مغان، با حضور رییس دانشگاه محقق اردبيلی، مسئول دفتر نهاد نمايندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی و همچنین تعدادی از روسای ادارات شهرستان پارس آباد در مهمانسرای دانشکده کشاورزی و منابع طبيعی مغان برگزار شد.

رییس دانشگاه محقق اردبیلی در این مراسم با اعلام اینکه دانشگاه محقق اردبیلی رتبه ۲۳ علمی آموزشی را در بین ۵۸ دانشگاه دولتی کشور کسب کرده است، گفت: با این که دانشگاه محقق اردبیلی پیشرفت خوبی داشته و رتبه خوبی کسب کرده است اما با قابلیت های این دانشگاه امیدواریم در آینده به رتبه مناسب تری دست یابیم.

دکتر گودرز صادقی افزود: در آینده نزدیک دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی مغان تبدیل به پردیس خواهد شد و علاوه بر رشته های کشاورزی رشته های غیرکشاورزی نیز دایر خواهد شد.

در اين مراسم با اهدای لوح سپاس از زحمات سیامک قضایی رئيس قبلی دانشکده کشاورزی و منابع طبيعی مغان تقدير، و موسی ترابی گیگلو به عنوان سرپرست جدید دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی مغان معرفی شد.

دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی مغان فعالیت خود را در محل ایستگاه تحقیقات کشاورزی مغان (پارس آباد) در سال 1377 با نام آموزشکده کشاورزی دانشگاه محقق اردبیلی آغاز کرد و در سال 1390 نیز با تصویب شورای گسترش آموزش عالی به دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی مغان ارتقا یافت.

ارسال نظرات