جانشین فرماندهی سپاه استان سمنان:

حراست از دستاوردهای انقلاب مهمترین مأموریت سپاه است

جانشین فرماندهی سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: مهمترین مأموریت سپاه حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۸۵۱۳۴۰۶
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۶
اسحاق هراسانیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان به مناسبت سالروز تأسیس سپاه انقلاب اسلامی اظهار داشت: سپاه به عنوان یک نهاد برآمده از بطن مردم توسط امام خمینی(ره) پایه گذاری و تأسیس شد و تا کنون برکات بسیار زیادی را برای انقلاب به همراه داشته است.

وی با بیان اینکه سپاه یکی از نهادهای تأثیرگذار در انقلاب به منظور حفاظت و حراست از دستاوردهای انقلاب تأسیس شد و به خوبی نقش خود را در اوایل انقلاب در مقابله با گروهک های منافق به منصه ظهور و بروز رسانید، اظهار داشت: سپاه با شناسایی منافقان و فتنه گران در اوایل پیروزی انقلاب و انهدام این گروهکها، از انقلاب اسلامی حفاظت و حراست کرد و مسیر تثبیت انقلاب اسلامی شکل گرفت.

جانشین فرماندهی سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان بیان کرد: سپاه با انقلاب تولد یافت و برای پاسداری از انقلاب و حراست از دستاوردهایش تا ظهور انقلاب حضرت مهدی(عج) به عنوان سربازان امام زمان (عج) و نائب برحقش در صحنه حضور دارد.

هراسانیان اظهار داشت: سپاه در هشت سال دفاع مقدس سپاه نقشش را به خوبی ایفا کرد و به عنوان یک نیروی نظامی و فرهنگی در همه عرصه ها نقش ایفا کرد

وی تصریح کرد: نقش سپاه در انقلاب بی نظیر است و مخصوصاً نقشی که در مسائل فرهنگی، اجتماعی و حتی سیاسی ایفا می کند علاوه بر نقش نظامی و مخصوصاً در خصوص تهدیدات استراتژیک و فرامنطقه ای نقش مهمی را ایفا می کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار