بهرامی در گفتگو با بسیج:

نهضت اردوهای راهیان نور غرب قوت می گیرد/ اعزام 300 دانشجو به مناطق عملیاتی غرب کشور

کرج – خبرگزاری بسیج: مسئول بسیج دانشجویی استان البرز از اعزام 300 دانشجو استان البرز به مناطق عملیاتی غرب کشور خبر داد و ابراز امیدواری کرد نهضت راهیان نور غرب کشور همانند راهیان نور جنوب قوت گیرد.
کد خبر: ۸۵۱۳۴۶۱
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۵
سعید بهرامی در حاشیه اعزام نخستین گروه دانشجویی استان البرز در سال 94 به اردوهای راهیان نور غرب کشور در گفتگو با خبرنگار بسیج اعلام کرد: به طور قطع اهداف اعزام دانشجویان به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور همانا نشان دادن رشادت ها و فداکاری های رزمندگان، جانبازان و شهدای گرانقدر ایران اسلامی است.

وی در ادامه تاکید کرد: مناطق عملیاتی غرب کشور از موقعیت خاصی برخودار هستند و به دلیل عملیات های مهمی که در این مناطق صورت گرفته است مجموع مناطق عملیاتی غرب مهم خوانده می شوند.

مسئول بسیج دانشجویی استان البرز گفت: اردوهای راهیان نور غرب نسبت اردوهای راهیان نور جنوب کشور مظلوم واقع شده اند و شهدای این مناطق عملیاتی مهم نیز مظلوم هستند و امید می رود با برنامه ریزی های بهتر نهضت اعزام علاقمندان برای بازدید از مناطق عملیاتی غرب همانند راهیان نور جنوب قوت گیرد.

بهرامی در خصوص اعزام این گروه دانشجویی به غرب کشور نیز اظهار داشت: در سال جدید 100 نفر از دانشجویان بسیجی استان البرز در قالب نخستین گروه اعزام به اردوهای غرب راهی مناطق عملیاتی شدند و در طی سه روز برگزاری این اردو علاوه بر آشنایی با مناطق مختلف و عملیات های شکل گرفته در شهرستان های غرب کشور از برنامه های فرهنگی متعدد نیز بهره خواهند برد.

وی در پایان با بیان اینکه برای سال جاری اعزام 300 دانشجو را به این مناطق در دستور کار خود داریم، تصریح کرد: همه اقشار و ارگان ها باید با همکاری و همفکری در جهت اعزام جوانان به مناطق غرب کشور تلاش کنند تا اردوهای راهیان نور غرب نیز همانند اردوهای راهیان نور جنوب کشور قوت گیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار