حجت الاسلام ملایی :

سپاه پاسداران وحدت ایمانی ، معنوی و ایثار گری خود توانسته به شایستگی از نظام پاسداری نماید

حجت الاسلام ملایی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ثارالله یزد در بیانیه ای سالروز تشکیل سپاه پاسداران را تبریک گفت
کد خبر: ۸۵۱۳۴۶۵
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد ،حجت الاسلام ملایی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه  مقاومت بسیج ثارالله یزد در بیانیه ای سالروز تشکیل سپاه پاسداران را تبریک گفت.

متن بیانیه

بسم الله الرحمن الرحیم

دوم اردیبهشت سالروز تشکیل سپاه پاسداران جان برکف  نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تبریک عرض میکنم

سپاه پاسداران انقلاب  اسلامی این نهاد مقدس همواره درفراز ونشیبهای که نسبت به این نظام پیش امده است از انها سربلند و سرافراز بیرون امده است.

این نهاد مقدس در همه ی عرصه ها با تبعیت از ولی امر خود حضور مقتدرانه چه در جبهه ی فرهنگی و چه در جبهه ی دفاعی و امنیتی و مقابله با دشمنان داخلی و خارجی و توطئه های انان داشته داشته است .

سپاه پاسداران این نهاد با وحدت ایمانی و معنوی و ایثار گری خود توانسته به شایستگی از نظام پاسداری نماید و با تقدیم شهدای والا مقام این انقلاب را بیمه نماید و برای دفاع از منافع جمهوری اسلامی ایران هر کجا که باشد حضور اگاهانه و با صلابت را دارد و هرگز هراسی به خود راه نمیدهد و با توانمدیهایی  ک این نهاد مقدس دارد در مقابل تهدیدات ایستادگی نماید.

درود خدا بر پاسداران حریم ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که خواب را از چشمان دشمنانش ربوده است و درود به روان پاک شهیدان و حضرت امام ره و ارزوی صحت و سلامتی و طول عمر با عزت برای فرماندهی معظم کل قوا حضرت ایت الله العظمی امام خامنه ای عزیز  و باشد که از پاسداری ،خوب  پاسداری نماییم.

ارسال نظرات