در پی اقدام بی‌شرمانه پلیس جده در هتک حرمت به زائران ایرانی؛
مردم دارلعباده یزد وکار کنان ناحیه ثارالله در اعتراض به هتک حرمت رژیم آل سعود به دو نوجوان ایرانی، به کمپین «دفاع از پاسپورت ایرانی» پیوستند و از مسئولین خواستند تا با عاملان این جنایت برخورد کنند و اعتبار پاسپورت ایرانی را برگردانند.
کد خبر: ۸۵۱۳۴۶۷
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۳

 به گزارش خبر نگار خبر گزاری بسیج از یزد، مردم دارلعباده یزد وکار کنان ناحیه ثارالله در اعتراض به هتک حرمت رژیم آل سعود به دو نوجوان ایرانی، به کمپین «دفاع از پاسپورت ایرانی» پیوستند و از مسئولین خواستند تا با عاملان این جنایت برخورد کنند و اعتبار پاسپورت ایرانی را برگردانند.

در پی اقدام شرم آور پلیس فرودگاه جده در تعرض به دو نوجوان ایرانی، کمپین‌های مختلفی در اعتراض به این هتک حرمت در سراسر ایران ایجاد شد.
 
در روزهای گذشته «کمپین ‌دفاع‌ از پاسپورت‌ ایرانی» نیز با همین هدف تشکیل شد و هموطنان ایرانی سراسر کشور ، تصاویر خود را به همراه پیام‌هایی در شبکه‌های اجتماعی منتشر کردند،

مردم یزد تکریم پاسپورت ایرانی و پیگیری محاکمه عاملان جنایت فرودگاه جده راخواستار شدند شدند. 

همچنین در همین راستا مردم دارالعباده یزد نیز همراه با مردم سراسر ایران اسلامی با پیوستن به این کمپین انزجار خود را از اقدامات بی شرمانه و جنایتکارانه عربستان سعودی نشان دادند و خواستار محاکمه عاملان جنایت فرودگاه جده شدند.


ارسال نظرات