خبرهای داغ:
فرمانده سپاه طبس گفت: دلیل اینکه ما چندین سال است به توافقی با دشمن نرسیده ایم این است که منطق ایران با هدف دشمن کاملا متفاوت است و آمریکا نمی خواهد ایران فناوری هسته ای داشته باشد حتی به اندازه یک پیچ و مهره.
کد خبر: ۸۵۱۳۴۸۴
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، صادق احمدی در جلسه هیئت عاشقان ولایت، ضمن تبریک به مناسبت سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس اظهار کرد: شعار امسال متفاوت از شعار سال های گذشته بوده است و رهبر انقلاب چهار شرط حفظ نظام اسلامی را نماز، زکات و امر به معروف و نهی از منکر دانستند. 
وی افزود: دلیل نامگذاری شعار سال با عنوان دولت و ملت، همدلی و همزبانی دو بُعد داخلی و خارجی دارد که بُعد داخلی آن مربوط به مذاکرات هسته ای است و بُعد خارجی آن بیداری اسلامی است که هم اکنون در یمن ایجاد شده است. 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج طبس با اشاره به مذاکرات هسته ادامه داد: به قول مقام معظم رهبری امروزه دشمن به دنبال شکاف بین دولت و ملت است. 
وی بیان کرد: مسئله ای که مهم است این است که چرا آمریکا و هم پیمانانش با وجود کشورهای هسته ای مختلف در جهان و وجود کلاهک های هسته ای، امروزه روی مسئله هسته ای ایران دست گذاشته اند؟
وی خاطر نشان کرد: نکته اول نگرانی دشمن امروزه از مدل سازی دینی ایران در جهان است و نکته بعدی پیچ تاریخی است که الان ایران در آن قرار دارد و ما امروزه نزدیک خیمه دشمن رسیده ایم. 
صادق احمدی افزود: دلیل اینکه ما چندین سال است به توافقی با دشمن نرسیده ایم این است که منطق ایران با هدف دشمن کاملا متفاوت است و آمریکا نمی خواهد ایران فناوری هسته ای داشته باشد حتی به اندازه یک پیچ و مهره.
ارسال نظرات
پر بیننده ها