خبرهای داغ:
مسئول سیاسی سپاه انصارالرضا(علیه السلام) گفت: سپاه در پاسداری از انقلاب اسلامی با بصیرت بخشی و روشنگری در اقشار مختلف مردم نقش خود به خوبی ایفا می کند.
کد خبر: ۸۵۱۳۴۹۴
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۲

مهدی مزگی نژاد در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی با گرامی داشت دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه به فرمان امام خمینی (ره) اظهارداشت: ماموریت سپاه در دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی در همه عرصه ها است.

مسئول سیاسی سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی گفت: سپاه بنا به ماموریتی که دارد و همراه با مردم برای دفاع ازنظام وصحنه هایی که دشمنان سعی میکنند مردم را ناامیدکنند برای پاسداری از انقلاب اسلامی با بصیرت بخشی و روشنگری در اقشار مختلف مردم نقش خود را دردفاع از دستاوردها ی نظام و انقلاب ایفا می کند.

مزگی نژاد با اشاره به سخنان امام خامنه ای در 29 فروردین درجمع کارکنان ارتش افزود: براساس این آیه شریفه  وَ أَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّةٍ که آرم لباس همکاران است وظیفه داریم علاوه بر افزایش توان رزمی  هر آنچه که می توانیم تواند دفاعی خود را در برابر دشمنان افزایش دهیم واین به این معنی نیست که تهدیدی برای کشورهای همسایه و کشورهایی که رابطه دوستانه داشته باشند نیست.

مسئول سیاسی سپاه انصارالرضا(علیه السلام) تاکید کرد: هدف ما درافزایش توان رزمی و دفاعی برای کسانی است  که قصد تجاوز به مبانی انقلاب و دستاوردهای انقلاب اسلامی را دارند می باشد وما بجز با دو کشور اسرائیل و آمریکا استکباری با دیگر کشور ها رابطه داریم وامروز امام خامنه ای به عنوان فرمانده کل قوی هرآنچه که دستور دهند ما انجام خواهیم داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها