خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج طبس گفت: ستاد گرامیداشت ۵ اردیبهشت از امروز و به مناسبت سالروز تأسیس سپاه برنامه‌های خود را آغاز کرده و سردار دریادار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه میهمان و سخنران ویژه مراسم ۵ اردیبهشت‌ماه در صحرای طبس خواهد بود.
کد خبر: ۸۵۱۳۴۹۹
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، مهدی صادق احمدی صبح امروز در همایش سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان امام خمینی(ره) اظهار داشت: سپاه ثابت قدم و استوار گوش به فرمان ولی فقیه است و در دو بُعد فعالیت می‌کند. 

وی تصریح کرد: سپاه در دو بُعد درون سازمانی و توجه به رده‌های بسیج با محوریت حلقه‌های صالحین و بُعد جامعه‌سازی اقدامات مورد نیاز در زمینه‌های فرهنگی و امر به معروف و نهی از منکر فعالیت می‌کند. 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج طبس عنوان کرد: واقعه طبس تفسیر سوره فیل برای ما بود و به همت مسئولان شهرستان ستاد گرامیداشت 5 اردیبهشت از امروز و به مناسبت سالروز تاسیس سپاه برنامه‌های خود را آغاز کرده است و در بعضی مدارس صبحگاه دانش‌آموزی برگزار شد. 

صادق احمدی ادامه داد: قرائت دعای کمیل و پخش آن از شبکه خاوران خراسان جنوبی و قرائت دعای ندبه کشوری و پخش مستقیم آن از شبکه اول سیما از برنامه‌های گرامیداشت 5 اردیبهشت ماه است. 

وی تصریح کرد: مقامات کشوری و لشگری، خانواده معظم شهید محمد منتظر قائم تنها شهید این واقعه، جمعی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، جانبازان، آزادگان و میهمانانی از مرکز استان خراسان جنوبی و سایر استان‌های همجوار نیز به این مراسم دعوت شده‌اند و سردار دریادار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه میهمان ویژه مراسم 5 اردیبهشت‌ماه در صحرای طبس است. 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج طبس افزود: اعزام مردم به صحرای طبس ساعت 8 صبح شنبه پنجم اردیبهشت همراه با رژه موتوری از مقابل ناحیه مقاومت بسیج طبس واقع در بلوار شهید مطهری این شهر انجام و مراسم ساعت 10 صبح شنبه در محل صحرای طبس آغاز می‌شود که این مراسم تا اقامه نماز جماعت ظهر و عصر و نماز شکر ادامه خواهد یافت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها