خبرهای داغ:
مسئول بسیج کارگری سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی:

بسیج کارگری در محیط های تولیدی و صنعتی سبب تقویت روحیه جهادی می شود

مسئول بسیج کارگری سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: حضور بسیج کارگری در محیط های تولیدی، صنعتی و معدنی سبب تقویت روحیه جهادی و از خودگذشتگی می شود.
کد خبر: ۸۵۱۳۵۰۶
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۹

سرهنگ غلامرضا کریم زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، با بیان اینکه کارگران در همه صحنه ها در کنار سایر اقشار جامعه در جهت پیشبرد اهداف نظام تلاش کرده اند اظهارداشت: در هشت سال دفاع مقدس چرخ کارخانه ها در عرصه تولید از کار نیفتاده و کارگران درکنار سایر اقشار جامعه حضور چشمگیری در جبهه های حق علیه باطل داشته اند.

وی تصریح کرد: حضور بسیج کارگری در محیط های تولیدی، صنعتی و معدنی سبب تقویت روحیه جهادی و از خودگذشتگی می شود.

بسیج کارگری محقق کننده اقتصاد مقاومتی و خواسته های رهبری است

مسئول بسیج کارگری سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی افزود:جامعه بسیج کارگری حضوری فعال‌تر از سایر اقشار در فعالیت‌های بسیجی داشته است، و امروز هم که دشمنان با حربه اقتصادی وارد صحنه شده اند بسیج کارگری با روحیه ای مضاعف به مبارزه و مقابله پرداخته است.

کریم زاده با بیان اینکه اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری بهترین راهکار برای موفق عمل کردن در جنگ اقتصادی دشمن است اظهارداشت: تقویت روحیه جهادی، تشویق مردم برای امر سرمایه گذاری در واحدهای تولیدی، فرهنگ سازی مصرف کالاهای داخلی و صرفه جویی از جمله اهداف بسیج جامعه کارگری برای سنگر داری در جنگ اقتصادی دشمن است.

وی گفت: بسیج کارگری آوردگاه اندیشه والای کار و تلاش با روحیه جهادی است و تشکیل آن در مراکز تولیدی و صنعتی سبب فرهنگ سازی و تقویت فرهنگ دینی و غیرتی کارگران در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی و خواسته های مقام معظم رهبری می شود.

وی تصریح کرد: روحیه بسیجی در محیط های تولیدی و صنعتی سبب کاهش وابستگی به خارج و افزایش تولید روزانه می شود که تحقق این امر در خراسان جنوبی قابل مشاهده است.

افتتاح 4 پایگاه بسیج کارگری در استان در هفته بسیج کارگری

مسئول بسیج کارگری سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی افزود: در حال حاضر 30 درصد از کارگران استان عضو جامعه بسیج کارگری هستند.

کریم زاده  با بیان اینکه ۹ اردیبهشت و شهادت شهید برونسی به عنوان  روز کارگر نام گرفته است، افزود: برگزاری همایش نکوداشت روز کارگر در مرکز و شهرستان های استان، بازید از خانواده شهدای کارگر، غبارروبی مزار شهداء و افتتاح چهار پایگاه بسیج کارگری در سطح استان از جمله برنامه های جامعه بسیج کارگری خراسان جنوبی به مناسبت هفته کار و کارگر است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار