خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانش آموزی خراسان جنوبی گفت: سه نفر از دانش آموزان استان در کنگره ملی هم فکری آینده سازان انقلاب اسلامی حضور یافتند.
کد خبر: ۸۵۱۳۵۰۷
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۸

سرهنگ غلامرضا اردونی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، اظهارداشت: کنگره ملی هم فکری آینده سازان انقلاب اسلامی اول و دوم اردیبهشت ماه در ساختمان شماره دو مجلس شورای اسلامی برگزار شد که سه نفر از دانش آموزان استان در این کنگره حضور یافتند.

وی افزود: سید هادی شمس آبادی، علیرضا بهدانی و معصومه بزکی دانش آموزان عضو شورای بسیج دانش آموزی استان هستند که در این کنگره شرکت کردند.

مسئول بسیج دانش آموزی خراسان جنوبی هدف از برگزاری این کنگره را ظرفیت سازی برای جذب حداکثری و تحقق بسیج ده ها میلیونی با ایفای نقش سازمان یافته نخبگان، کمک به کادرسازی دانش آموزان تراز انقلاب اسلامی، کمک به تحقق جامعه اسلامی از طریق پیاده سازی ارزش های انقلاب اسلامی در قشر عظیم دانش آموزی، بهره گیری مناسب از دانش آموزان بسیجی خوش فکر در ترسیم و ارتقای اثربخشی برنامه ها، انسجام بخشی و ارتقای منزلت دانش آموزان بسیجی و تقویت و توسعه ظرفیت تجربه اندوزی است.

اردونی تصریح کرد: مسئولین سازمان بسیج دانش آموزی استان ها، رئیس و نائب رئیس مجمع علوی و فاطمی استان ها، سه نفر رئیس کارگروه فعال از هر استان و مدیران سازمان بسیج دانش آموزی کشور در این کنگره حضور دارند.

وی افزود: در این کنگره کارگروه های تربیتی، علمی، فرهنگی، حجاب و عفاف و اقتصادی تشکیل می شود که بنده به عنوان رئیس کارگروه علمی انتخاب شده ام.

ارسال نظرات
پر بیننده ها