مدیر کل روابط عمومی و بین الملل استانداری یزد در جمع 100 نفر از بانوان عرصه اطلاع رسانی استان، نقش زنان را در این عرصه مهم دانست و بر ضرورت داشتن دغدغه رسانه ها برای نشان دادن تصویر واقعی زنان در جامعه تأکید کرد.
کد خبر: ۸۵۱۳۵۵۱
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، « داوود پاک طینت»  در نشست « تجلیل بانوان فعال عرصه رسانه و روابط عمومی استان یزد » که عصر دیروز به مناسبت هفته روابط عمومی و گرامیداشت هفته زن به صورت مشترک با حضور 100 نفر از بانوان فعال این عرصه در سالن زمرد تالار فرهنگیان یزد برگزار شد اظهار کرد : وظیفه روابط عمومی و رسانه یک نقطه مشترک است که هر دو در حوزه اطلاع رسانی کار می کنند.

 

 

پاک طینت افزود: افرادی که در این جلسه حضور ندارند و از روی تصویر واخبار این جلسه را می بینند شما تعیین کننده زاویه دید مخاطب نسبت به یک پدیده هستید.


وی با بیان این که قضاوت مخاطب به مطالب خروجی ما در رسانه ها برمی گردد گفت: دردنیا در رسانه ها این اتفاق می افتد و رسانه ها تلاش می کنند با فنون خود روی عنصری بنام زن با هدف و ارائه  الگو کار کنند.


این مقام مسئول افزود: در فرآیند الگوسازی، یک زن غربی داریم ویک زن شرقی و رسانه های غربی با هدف خاص خود تلاش کرده  آنچه از زن غربی نشان می دهند کل آن نباشد و تلاش کرده به مخاطب شرقی بفهماند الگویی جزء زن غربی نداری.


پاک طینت تصریح کرد : بازیگر و شخصیت سینما را آنچنان معرفی می کنند ولی زن برتر در علوم مختلف را نشان نمی دهند.

 

 

مدیر روابط عمومی استانداری یزد بابیان این که رسانه باید نیاز واقعی را ایجاد کند و دغدغه برای تصویر از زن درجامعه را داشته باشند گفت: مواظب تصاویری که در ذهن مردم می سازید باشید.


این مسئول از27 اردیبهشت تا دوم خرداد را هفته ارتباطات روابط عمومی ها اعلام کرد وافزود: سرود روابط عمومی ها تحت یک کلیپ رونمایی وتوزیع خواهد شد.


وی همایش یک روزه در بافق را ازدیگر برنامه های این هفته اعلام کرد وگفت: پوستر هماهنگ برای هفته روابط عمومی در ادارات تا نیمه اردیبهشت نصب می شود.


در پایان به 100 نفر از بانوان عرصه روابط عمومی و رسانه تقدیرنامه ای با امضای مدیر کل روابط عمومی و بین الملل استانداری اهدا شد و شرکت کنندگان، ناهار را مهمان روابط عمومی استانداری بودند.


از حواشی جالب این مراسم که نشست 100 نفر از بانوان عرصه خبر در طول چند دهه اخیر در سطح استان یزد کم نظیر بوده است عدم حضور مسئولان استان به ویژه مدیر کل امور بانوان و خانواده و سایر مسئولان به دلیل تداخل برخی نشست های دیگر بود که با عذرخواهی مدیر روابط عمومی استانداری حل و فصل شد.

 

ارسال نظرات