مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در سپاه سبزوار گفت: سپاه يك نيروي مردمي است كه از بطن انقلاب و ارزش ها و با هدف گسترش و ترويج انقلاب تشكيل شده است.
کد خبر: ۸۵۱۳۵۸۲
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۴
حجت الاسلام حسين زحمتكش در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، اظهار داشت: انقلاب اسلامي با ماهيت و هويت ديني نياز به نيروهایي ارزشي و انقلابی براي حفظ دستاورد هاي خود داشت و با توجه به نياز به پالايش نيرو هاي نظامي و غربالگري و ساماندهي مجدد اين نيروها و حفظ انقلاب از خطراتي كه در ابتداي شكل گيري وجود دارد فرمان تاسيس سپاه را در دوم ارديبهشت صادر شد.

وي با بيان اينكه سپاه پاسداران در هر عرصه اي كه احساس كرده خطري انقلاب را تهديد مي كند حضور فعال داشته تصريح كرد: در عرصه هاي نظامي ، سياسي ،اقتصادي و فرهنگي با شكل گيري بسيج که بدنه جدایی ناپذیر سپاه است ،گره هاي كور را باز كرده و تهديدات دشمن را خنثي كرده است.

حجت الاسلام زحمتكش، سپاه را چراغ ولايتمداري دانست و عنوان كرد: سپاه امروزه در اوج عزت و عظمت به سر مي برد و هرچه انقلاب دارد مرهون فرزندان اتقلابي خود در سپاه است.

مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در سپاه سبزوار با اشاره به ميدان جنگ نرم كه امروز با آن روبرو هستيم خاطر نشان كرد: فتنه 88 يك جنگ تمام عيار در عرصه فرهنگي بود كه به مراتب از جنگ سخت خطرناك تر بود كه اين فتنه با رهنمود هاي رهبري و اطاعت محض پاسداران از ولايت فقيه اين فتنه خنثي شد.

وي با بيان اينكه دشمنان از ضربه زدن با شيوه جنگ سخت مأيوس شده اند تاكيد كرد:تمام تلاش سپاه جلوگيري از راه هاي نفوذ دشمن در عرصه جنگ نرم است كه خوشبختانه به دست اوردهاي خوبي رسيده ايم.

حجت الاسلام زحمتكش با تشريح كنترل فضاي روحي و رواني شهرتوسط سپاه سبزوار بيان داشت: در سال 93 به تناسب نياز شهرستان برنامه هاي متنوعي در عرصه هاي اعتقادي و فرهنگي مانند برگزاري حلقه هاي صالحين اجرا شده است.

مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در سپاه سبزوار ادامه داد: در عرصه هاي اقتصادي نيزبا اعطاي وام هاي اشتغالزايي و حمايت ازمشاغل خانگي موفقيت هاي قابل قبول را كسب كرده ايم.

وي برگزاري كلاس هايي در زمينه روشنگري هاي سياسي واعتقادي را از جمله برنامه ها در راستاي تبيين دستاورد ها و اهداف انقلاب اسلامي عنوان كرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها