خبرهای داغ:
ظهر امروز؛

نمازگزاران جمعه قم در حمایت از ملت مظلوم یمن راهپیمایی کردند

نمازگزاران جمعه امروز بعد از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه، در حمایت از مردم مظلوم یمن راهپیمایی کردند.
کد خبر: ۸۵۱۳۶۱۴
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، در پی جنایات رژیم آل سعود در کشور یمن و کشتار مردم بی‌گناه این کشور، نمازگزاران جمعه ظهر امروز پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه، با برگزاری راهپیمایی، این اقدام را محکوم کردند.

براساس این گزارش؛ در این راهپیمایی که از حرم مطهر حضرت معصومه(س) تا چهار راه شهدا برگزار شد شرکت کنندگان با سردادن شعارهایی خواستار پایان یافتن تجاوز عربستان به کشور یمن شدند.

نمازگزاران جمعه در قم همچنین با سر دادن شعارها و حمل پارچه نوشته‌هایی سکوت سازمان‌های بین‌المللی و مدعیان حقوق بشر در برابر کشتار مردم بی‌گناه، بی‌دفاع و مظلوم یمن را محکوم کردند.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی در پایان در چهار راه شهدا تجمع کرده و ضمن اعلام حمایت خود از ملت یمن، توقف هرچه سریع‌تر تجاوز نظامی عربستان به خاک یمن را خواستار شدند.

شایان ذکر است با وجود گذشت سه روز از صدور بیانیه پایان عملیات متجاوزانه ائتلاف سعودی علیه یمن، جنگنده‌های عربستانی همچنان مشغول کشتار مردم بی‌دفاع یمن هستند.

انصارالله یمن ضمن تأکید بر توقف کامل تجاوزات هوایی به عنوان پیش‌شرط از سرگیری مذاکرات و حل سیاسی بحران این کشور هشدار داده است که اگر حملات عربستان ادامه پیدا کند به آن پاسخ محکمی خواهد داد.


ارسال نظرات
آخرین اخبار