فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد

انجام رزمایشها باعث تقویت بنیه نظامی و حفظ و انسجام هر چه بیشتر بسیج مي شود

سرگرد حاجی زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد در آستانه رزمایش بزرگ رهروان فاطمی، مدافعان مکتب علوی گفت:انجام رزمایشها باعث تقویت بنیه نظامی و حفظ و انسجام هر چه بیشتر بسیج مي شود.
کد خبر: ۸۵۱۳۶۲۷
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۷
به گزارش خبرنگار بسیج از بهاباد با آغاز برگزاری رزمایش بیت المقدس در موقعیت شهید رفیعیان بسیجیان نیروهای بسیجی با حضور در منطقه و بعد از اینکه سازماندهی شدند هر کدام به صورت جداگانه در کلاسهای حفاظتی،مقابله با ناآرامی ها،پدافند غیر عامل و دفاع از کوی و برزن شرکت نمودند و همچنین در رابطه نحوه انجام رزمایش توجیه شدند.

سرگرد حاجی زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد گفت : خوشبختانه در همه ی زمينه ها همچون پشتيبانی٬عملياتی و امنيتی وفرهنگی برای این رزمایش برنامه های بسيار عالی پيش بينی شده است و ان شاء الله در این دو روز اجرا خواهند شد.

وی خاطر نشان کرد:هدف از اجرای چنين رزمایش و عمليات هایی این است که نيروهای بسيجی بتوانند به طور سازمان یافته آمادگی خود را بالاببرند تا در مواقع ضروری و حساس بتوانند این آمادگی را به نمایش بگذارند و از نظام اسلامی دفاع بکنند.

سرگرد حاجی زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد  گفت:انجام رزمایشها باعث تقویت بنیة نظامی و حفظ و انسجام هر چه بیشتر  بسیج  خواهد شد.

وی در خصوص مرحله برگزاری رزمایش توضیحاتی داد و گفت این رزمایش با استعداد دوگردان در موقعیت سردار شهید محمد رفیع رفیعیان به مدت دو روز تحت عنوان رهروان فاطمی و مدافعان مکتب علوی برگزار خواهد شد

ارسال نظرات
آخرین اخبار