نماینده ولی فقیه دراستان چهارمحال و بختیاری وامام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه دشمن قابل اعتماد نیست، بر حفظ عزت ومنافع ملت در مذاکرات پیش روی هسته ای کشورمان تاکید کرد .
کد خبر: ۸۵۱۳۶۳۵
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام والمسلیمن محمدعلی نکونام در خطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد، ضمن توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، نشانه های مؤمنین را برشمرد و شکرگزاری در برابر نعمات خداوند را یکی از این نشانه ها عنوان کرد.

خطیب جمعه شهرکرد، بر لزوم حفظ عزت مسلمین در برابر دشمنان تاکید کرد و با اشاره به روایات اسلامی از مومنان خواستند که با دشمنان اسلام و مسلمین آنچنان رفتار کنند که دشمنان از ترس و عظمت جامعه اسلامی سر جای خود نشسته و جرات تعدی به مسلمانان نداشته باشند.

وی، در ادامه، به بحث مذاکرات هسته ای اشاره کرد و با بیان اینکه، آنچه خواسته ولی فقیه وآحاد ملت ایران است عدم اطمینان به دشمن است، تصریح کرد: این دشمن قابل اعتماد نیست و نباید به کاغذ نوشته های آنان نیز چندان اعتماد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام، ضمن تاکید بر شفاف سازی مراحل مذاکرات از سوی هیات مذاکره کننده افزود: انتظار می رود با ساز و کارهای محکم، راه های حیله دشمن بسته شود .

امام جمعه شهرکرد، در بخش دیگری از خطبه های نمازجمعه با اشاره به هفته سلامت گفت: انتظار می رود توجه ویژه ای در همه امور بهداشتی از جمله تغذیه، پوشاک، معاشرت های اجتماعی، اماکن عمومی و وسایل نقلیه عمومی صورت گیرد؛ چرا که سلامت جسم، سلامت روان، فکر و ایمان را به همراه خواهد داشت .

وی، همچنین به 5 اردیبهشت سالروز شکست آمریکا در صحرای طبس اشاره کرد و افزود: نظیر امدادهای غیبی و تاییدات الهی را به صورت مکرر از زمان شکل گیری انقلاب اسلامی دیده ایم و این معجزات الهی به شکست دشمنان انقلاب منجر شده است .

خطیب جمعه شهرکرد، ضمن گرامید اشت 10 اردی بهشت، روز "خلیج فارس"، اظهار داشت:‌ خلیج فارس همیشه خلیج فارس بوده، هست وخواهد بود و تهدیدات آمریکا و کشورهای منطقه نمی تواند این استقلال را مخدوش کند .

وی، به ایام البیض ماه رجب اشاره کرد و گفت: اعتکاف، عرصه سازنده و معنویت آفرین و زمینه ساز تکامل انسانی است .

گفتنی است:‌ائمه جمعه در نقاط مختلف استان چهارمحال و بختیاری نیز با تأکید بر ضرورت حفظ عزت ملت در مذاکرات هسته و مراقبت از حیله های دشمن، سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوم اردیبهشت 58 را گرامی داشتند و ایثار و از خودگذشتگی پاسداران در عرصه های مختلف دفاع از انقلاب اسلامی به ویژه هشت سال دفاع مقدس را یادآور شدند.

ارسال نظرات