مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه اراک از اعزام کارگران بسیجی این شهرستان به منظور نکوداشت عملیات بازی دراز به مناطق عملیاتی غرب کشور خبر داد.
کد خبر: ۸۵۱۳۶۴۰
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۳
قاسم فراهانی، مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه اراک اردوی راهیان نور را نماد استواری و مقاومت ملت غیور ایران اسلامی عنوان کرد و گفت: خوشبختانه حضور نوجوانان و جوانان در این اردوها می‌تواند سدی بسیار قوی در برابر تهاجمات فرهنگی دشمنان باشد.

وی از اعزام کاروان راهیان نور بسیج کارگری سپاه ناحیه این شهر به مناطق عملیاتی غرب کشور خبرداد و گفت: این مناطق نیز همچون جنوب کشور دستخوش آماج تهاجمات دشمنان قرار گرفته بود که با هوشیاری و استقامت رزمندگان وجبی از آن در دست دشمنان قرار نگرفت.

فراهانی اظهار کرد: عصرامروز، دوم اردیبهشت به‌مناسبت گرامیداشت عملیات غرور آفرین بازی دراز جمعی از بسیجیان شهرستان اراک به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند.

وی در ادامه از اعزام 250 نفر از بسیجیان کارگر این شهرستان خبرداد و گفت: زائران به مدت سه روز از مناطق عملیاتی غرب کشور همچون مناطق عملیاتی بازی دراز، مرصاد، سرپل ذهاب، یادمان مطلع الفجر بازدید می‌کنند.

این مقام مسئول در پایان، هدف از این بازدیدها آشنایی بسیجیان با محل شهادت شهدا و ایجاد حس معنوی در ارتباط با شهیدان و رزمندگان 8 سال دفاع مقدس در مناطق شمال غرب بیان کرد.


ارسال نظرات