مسئول نمانیدگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اراک :

امام هادی(ع)؛ مبارزگر شبهات و عرفان‌های پوچ

عبدی بااشاره به نقش امام هادی(ع) در مبارزه با شبهات، انحرافات و عرفان های پوچ، اظهار کرد: ایشان افرادی را که در این راه قدم گذاردند را با بیانی منطقی و درست هدایت فرموده و سعی داشتند از بروز و ظهور ‌های نوظهور ممانعت کنند.
کد خبر: ۸۵۱۳۶۴۱
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۵
حجت‌الاسلام ماشاءالله عبدی، مسئول نمانیدگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اراک امروز، دوم اردیبهشت در جمع کارکنان و سربازان این نهاد شهادت مظلومانه دهمین سپهر آسمان امامت و ولایت امام علی النقی(ع) را تسلیت گفت و افزود: جوانان و نوجوانان باید سبک و سیره این امام معصوم و دیگر ائمه هدی را در زندگی فردی و اجتماعی خویش جاری و ساری کنند.

وی بابیان این مطلب که ایشان در زمانی که 8 سال بیشتر نداشتند به مقام امامت و ولایت نائل آمدند، اضافه کرد: ایشان باوجود سن کم اما به واسطه داشتن علم لدنی در برابر زیاده‌خواهان دوران خویش ایستاده و مردم را از ظلم و فساد حاکمان آن دوران آگاه می ساختند.

حجت الاسلام عبدی در ادامه به تشریح شیوه تربیتی امام هادی(ع) پرداخت و اظهار کرد: آن حضرت سعی می‌کرد افراد را به رفتار پسندیده، ایجاد نظم و انضباط در زندگی تسلط بر نفس هدایت کند.

وی بابیان این مطلب که ایشان با برنامه‌های مستمر همراه با تکرار سعی داشتند رفتارهای شایسته و پسندیده را در زندگی فردی و اجتماعی مریدان خویش پیاده کنند، اضافه کرد: این مهم برای نوجوانان امروز درس بسیار بزرگی بوده و با تمرین و تکرار امور و برنامه‌های کاربردی می‌توانند اهداف عالیه خویش و نظام را تحقق بخشند.

حجت الاسلام عبدی بااشاره به نقش امام هادی(ع) در مبارزه با شبهات، انحرافات و عرفان‌های پوچ، اظهارکرد: ایشان افرادی را که در این راه قدم گذاردند را با بیانی منطقی و درست هدایت فرموده و سعی داشتند از بروز و ظهور فرقه‌های نوظهور ممانعت کنند؛ چراکه دشمنان با ایجاد انحراف و تشکیل عرفان‌های پوچ قصد داشتند مانعی برای نشر معارف دین به وجود آورند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اراک در پایان، ایجاد انحراف در جامعه را یکی از توطئه‌های مهم دشمن در زمان کنونی خواند و مطرح کرد: هدف دشمنان در طول تاریخ اسلام از زمنیه سازی تفکرات انحرافی، ایجاد تفرقه و اختلاف میان جوامع اسلامی است؛ ازاین رو مسلمانان باید در اتحادی وصف‌ناپذیر معارف دینی را به درستی شناخته و از انحراف دوری کنند.

ارسال نظرات