فرمانده حوزه مقاومت بسیج اداری و کارگری سپاه ناحیه صومعه‌سرا گفت: همزمان با هفته کار و کارگر پایگاه خبری حوزه مقاومت بسیج اداره کارگری صومعه‌سرا به صورت رسمی راه اندازی می شود.
کد خبر: ۸۵۱۳۶۶۵
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از صومعه سرا، مهدی پارسا  در نشست با خبرنگاران با گرامیداشت هفته کار و کارگر اظهار کرد: هفته کارگر از پنج اردیبهشت آغاز و تا یازدهم ادامه دارد.

وی با بیان اینکه نهم اردیبهشت به روز بسیج کارگری نامگذاری شده است، افزود: در این روز شهید برونسی به مقام شهادت نائل آمد و وی کسی بود که مقام معظم رهبری به وی ارادت خاصی داشت.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج اداری و کارگری سپاه ناحیه صومعه‌سرا با بیان اینکه کارگران در زمان هشت سال دفاع مقدس نقش آفرینی های زیادی کرده اند، گفت: درزمان جنگ 14 هزار شهید کارگر در سطح کشور، 417 شهید در سطح استان و 14 شهید در سطح صومعه‌سرا تقدیم انقلاب شده اند.

پارسا تصریح کرد: در شهرستان صومعه‌سرا با رایزنی‌های انجام شده برای اولین بار یادواره شهدای کارگر این شهرستان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در جنگ تحمیلی از توان جوانان و مردم ایران استفاده شد و در برابر دشمنان تا دندان مسلح بدون کمک از دیگر کشورها ایستادگی کردیم و پیروز میدان شدیم، خاطرنشان کرد: امروز هم در جنگ اقتصادی باید بر نیرو و توان بومی اتکا کنیم.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج اداری و کارگری سپاه ناحیه صومعه‌سرا اظهار کرد: با استفاده از ظرفیت تولید و همت کارگران می توان در برابر هجمه های اقتصادی و تحریم های دشمنان اسلام ایستادگی کرد که در این راستا اعتماد به کارگران ایرانی از اهمیت بالایی برخوردار است.

پارسا با بیان اینکه در شرایط کنونی نیروی کار با غیرت بسیجی وار عامل مهمی در رشد کیفیت و افزایش تولید داخلی است، افزود: حمایت از ابتکار عمل و خلاقیت کارگران در حوزه تولید و صنعت از اولویت‌های مهم بسیج کارگری است که در این حوزه کمک زیادی به دولت می‌شود.

وی با بیان اینکه جلوگیری از وارادت بی رویه و اختصاص یارانه تولیدی به بخش تولید و صنعت از خواسته های کارگران است، گفت: شعار سال 94 بسیج کارگری "همدلی و همزبانی در حمایت از تولید ملی" است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج اداری و کارگری سپاه ناحیه صومعه‌سرا با بیان اینکه شهید شاخص سال 94 بسیج کارگری شهید حسینعلی ترکی است، تصریح کرد: وی کارگر ذوب‌آهن بود و در تاریخ ششم بهمن 1361 در حال انتقال کالک عملیات فتح المبین هدف ترکش خمپاره قرارگرفت و بعد از مجروح شدن و انتقال به بیمارستان در آنجا به درجه رفیع شهادت نائل شد.

پارسا با بیان اینکه بسیج کارگری صومعه‌سرا در هفته کار و کارگر بالغ بر 15 برنامه فرهنگی در سطح شهرستان برگزار می‌کند، خاطرنشان کرد: دیدار با امام جمعه، فرماندار و فرمانده سپاه، راه‌اندازی رسمی پایگاه خبری حوزه مقاومت بسیج اداره کارگری صومعه‌سرا، نشست هم اندیشی با مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی شهرک صنعتی صومعه‌سرا، برگزاری نمایشگاه آسیب‌های ماهواره، دیدار با خانواده شهدای کارگر، ویزیت رایگان کارگران، بازدید از واحدهای تولیدی، برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی، تجلیل از کارگران بسیجی نمونه و افتتاح پایگاه بسیج کارگری و کوهپیمایی کارگران بسیجی از اهم برنامه‌های این هفته است.

ارسال نظرات