معاون هماهنگ کننده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان:
سرهنگ علی نژاد به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مولود مبارك انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۸۵۱۳۷۷۷
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه امام سجاد(ع) سرهنگ علی نژاد ضمن گرامی داشتن سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران افزود: سپاه پاسداران در حقیقت مظهر عینی و مجسمی از ایستادگی در مقابل همه قدرتهای بزرگ با سلاح اتكال به خدا، ایستادگی در مقابل همه قدرتهای بزرگ با سلاح اتكال به خدا، شعار غلبه خون بر شمشیر و شعار حركت برای نجات مستضعفان است.

 وی با بیان اینکه تشکیل سپاه پاسداران در همه جهان پس از صدر اسلام پدیده بی سابقه ای است گفت: سلطه های بزرگ در سراسر جهان به چشم انزجار و نفرت، به این پدیده الهی می نگرند چنانكه به انقلاب اسلامی می نگرند.

 وی هدف از تشکيل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي را نگهباني از انقلاب و دستاوردهاي آن و کوشش در راه تحقق آرمان هاي الهي و گسترش حاکميت قانون عنوان کرد و افزود: پاسداري از دستاوردهاي انقلاب اسلامي در همه شئون کشور، اصلي ترين مأموريتي بود که از روزهاي نخست از سوي حضرت امام خميني (ره) و ديگر مسئولان کشور بر عهده سپاه گذاشته شد.

 علی نژاد تاکید کرد: دشمنان انقلاب بدانندکه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، هرگز صراط مستقيم خويش را فراموش نمي کنند و در هياهوي زندگي هيچگاه مسير رو به کمال را گم نخواهند کرد زيرا آنها به خوبي مي دانند که پاسداري به ايمان و عمل، ولايت، اطاعت، تعهّد و تقواست؛ پس هرگز وظيفه پاسداري خويش را فراموش نمي کنند و اجازه تعرض به دشمن نخواهند داد.

 معاون هماهنگ کننده سپاه امام سجاد(ع) با اشاره به بیانات ارزشمند امام راحل که فرمودند«اگر سپاه نبود کشور هم نبود، جايگاه بلند و ارزشمند سپاه پاسداران و رشادت هاي بي شمار رزم آوران آن نهاد در طول هشت سال دفاع مقدّس را خارج از وصف خواند.

 علی نژاد ورود سپاه در عرصه سازندگی را با هدف استفاده بهينه از منابع و امکانات اقتصادي و عمرانيِ موجود در سپاه، مشارکت در اجراي برنامه هاي توسعه اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي کشور، کسب تجربه و دانش فني به منظور افزايش توان دفاعي سپاه، تداوم ارتباط سپاه و مردم و ايجاد بستر مناسب براي مشارکت نيروهاي متخصص بسيجي در توسعه کشور عنوان نمود.

وی در ادامه اضافه کرد: سپاه پاسداران در راه آباداني و عظمت کشور اسلامي ايران، تمام تلاش خويش را به کار گرفته است تا در اين ميدان مقدّس نيز حضوري فعّال و سازنده داشته باشد.

سرهنگ علی نژاد در پایان سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به تمامی پاسداران الهام بخش عزّت و افتخار، حضرت حسين ابن علي (ع) که با فدا کردن جان، عشق و ايثار را معنا کرد و همچنین بر فرزندان حضرت روح الله، حماسه سازان عاشورايي هشت سال دفاع مقدس تبریک و تهنیت گفت.

ارسال نظرات