رئیس اداره تبلیغات اسلامی کوثر گفت: توجه به حلقه های صالحین ارتقاء دینی و فرهنگی را در جامعه گسترش می دهد چون این تشکل ها اهرم های قوی بازدارنده در مقابله با تهاجم فرهنگی اند.
کد خبر: ۸۵۱۳۷۸۲
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل،حجت‌الاسلام ابوالفضل خاکی در جلسه ای با حضور مسئول حلقه های صالحین شهرستان کوثر گفت: توجه به امر حلقه های صالحین و ارج نهادن به این مهم موجب ارتقاء دینی و فرهنگی در جامعه می‌شود.

حجت‌الاسلام خاکی در ادامه گفت: اگر امروزه دشمن با عناوین و طرح های مختلف سعی در رخنه در فرهنگ و دین این نظام مقدس را دارد، حلقه های صالحین و هیات های مذهبی به‌عنوان اهرم های قوی بازدارنده ای در این زمینه می باشند که باید با تربیت نیروهای متعهد و منظبط در این فعالیت های مذهبی و فرهنگی به کمک  دولت مردان خود بشتابیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کوثر در ادامه افزود: تعامل خوب، اثر گذار و سازنده فی مابین اداره تبلیغات اسلامی کوثر و سپاه و به تبع آن حلقه های صالحین  در شهرستان کوثر می تواند، نتایج مثبت و مطلوبی را بهمراه داشته باشد، بطوری که نتایج ارزنده این همکاری در مساجد و برنامه ای دینی کاملا ملموس می باشد.

حجت‌الاسلام اکبری سادات مسئول حلقه های صالحین نیز در سخنانی گفت: از همکاری صادقانه مجموعه تبلیغات اسلامی، روحانیون معظم، هیات های امنای مساجد و هیات های مذهبی  کمال تشکر به عمل می آید که با مربیان و سر حلقه های این طرح همکاری و تعامل لازم را دارند.

 

ارسال نظرات