امام جمعه قوچان گفت:سپاه از الطاف الهی است که در دل مردم جا گرفته و ملت با تمام وجود به آنان عشق می ورزد.
کد خبر: ۸۵۱۳۸۳۳
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۸
حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم طباطبایی در گفتگو با خبرگزاری بسیج در زمینه آموزش شعائر دینی به فرزندان بیان کرد: از جمله حقوق کودکان که بر عهده خانواده‌هاست تأمین سعادت دنیایی و اخروی آنان است که این امر میسر نمی‌شود مگر از راه انتقال مفاهیم دینی.

وی با اشاره به فرارسیدن ماه رجب گفت:بهتر است والدین علاوه بر آموزش واجبات دینی به فرزندان خود، آنان را با شعائر دینی مستحب آشنا کنند زیرا بخش عمده ای از اعمال مستحب که سبب آمرزش گناهان می شود و رتبه معنوی انسان را بالا می برد مرتبط به همین مستحبات است.

امام جمعه قوچان، ماه رجب را ماه استغفار و توبه خواند و افزود: بر اساس روایات اگر کسی یک روز از این ماه را روزه بگیرد خوشنودی خدا را به همراه دارد و از غضب خدا دور می شود و به مومنین توصیه کرد این فرصت را از دست ندهند.

حجت الاسلام طباطبایی، ایمان به خدا داشتن، مومن و مردمی بودن و پیرو ولایت و خط رهبری بودن را از ویژگی های بارز ارتشیان برشمرد که سبب اقتدار و عزت شده است همه جهان امروزه در مقابل ملت ما سر تعظیم فرود می آورند و به بزرگی این ملت اعتراف می کنند.

وی با اشاره به دوم اردیبهشت روز تاسیس سپاه پاسداران، سپاه را یک نهاد مقدس و مردمی مخلص خواند و افزود: سپاه یک نهاد مردمی بوده و نقش آنان را در پیروزی انقلاب، جنگ تحمیلی و تثبیت انقلاب نمی توان انکار کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها