مسابقات استانی قرآن و معارف اسلامی ۱۷ و ۱۸ اردیبهشت در اردبیل برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۱۳۸۵۳
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، عیوض اوغلی، کارشناس فرهنگی آموزش و پرورش ناحیه یک اردبیل، پنج‌شنبه سوم اردیبهشت‌ماه در جلسه هماهنگی مسابقات قرآن و معارف اسلامی وگرامیداشت مقام معلم، از برگزاری مسابقات قرآن و معارف اسلامی استان اردبیل به میزبانی آموزش و پرورش ناحیه یک اردبیل خبر داد و افزود: این مسابقات هفده و هجده اردیبهشت سالجاری در دو رده خواهران و برادران در مدرسه مدرس اردبیل برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه این مسابقات در رشته های قرائت، حفظ، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، انشای نماز، اذان و مداحی می باشد، تصریح کرد: در این دوره 810 دانش آموز پسر، 680 دانش آموز دختر، 120 داور، 150 مربی، 150 نفر عوامل اجرایی و با احتساب پزشک و راننده و عوامل خدماتی مجموعاً هزار و 968 نفر مشارکت خواهند داشت.
جواد زنجانی فرماندار اردبیل با بیان اینکه تمام امکانات دولتی در برگزاری بزرگداشت مقام معلم مشارکت کنند، افزود: امسال توجه به مقام معلم و برگزاری مراسمات بزرگداشت نسبت به سال گذشته نمود بهتری داشته باشد.
وی با بیان اینکه زمزمه هایی از مشکلات و مطالبات فرهنگیان به گوش می رسد، از مسئولین آموزش و پرورش اردبیل خواست تا ضمن در اختیار قرار دادن تریبون برای اظهار نظر فرهنگیان، مشکلات و دغدغه های این قشر زحمتکش را به رده های بالا انتقال دهند.
شعاع، مسئول آموزش و پرورش ناحیه دو اردبیل با بیان اینکه شأن معنوی و جایگاه علمی معلم باید به نحو احسن حفظ شود، تصریح کرد: دیدار معلمان نمونه استان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، دعوت از دانش آموزان دیروز و پیشکسوتان امروز در مدرسه هیر، عیادت از فرهنگیان در بستر بیماری و تجلیل از فرهنگیان در نمازجمعه و ... را از اهم برنامه‌های هفته گرامیداشت مقام معلم عنوان کرد.


ارسال نظرات