رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور با بیان اینکه اکنون ایران به قدرتی فرامنطقه‌ای تبدیل شده است، گفت: امنیت در منطقه بدون حضور ایران امکان‌پذیر نیست.
کد خبر: ۸۵۱۳۸۶۱
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، محمد ودود حیدری، رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور در همایش بررسی ابعاد شکست حمله نظامی آمریکا در طبس، در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل،گفت: رفتار چندگانه مقامات آمریکایی پس از بیانیه لوزان و استفاده از واژه‌های تعلیق و مشروط به جای لغو تحریم و دخالت در امور ایران خود گویای باطل بودن این مسیر است که انتهای آن چیزی جز فرو افتادن در باتلاق فنا و نابودی نیست.
حیدری به تشریح بیانیه لوزان و حوادث بعد از چهارده فروردین پرداخت و گفت: برای درک عظمت انقلاب اسلامی باید به ذکر سخنانی از جنس صحبت‌های خودشان که از تلویزیون ایران هم با زیرنویس فارسی پخش شد اشاره کرد.
وی با اشاره به شکست حمله نظامی آمریکا به ایران در طبس، افزود: این حادثه بهانه‌ای شد برای اینکه نگاه انقلاب اسلامی در مواجهه با استکبار و آمریکا تبیین شود.
رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور حادثه طبس را بهانه‌ای برای درک قدرت الهی دانست و تصریح کرد: هیچ قدرتی توانایی مقابله با قدرتی که با توکل و اعتماد به وعده‌های الهی نمایان می‌شود را ندارد و نمی‌تواند مانعی برای رسیدن به اهداف الهی واقع شود.
حیدری خاطرنشان کرد: این قدرت همان نگاهی است که انقلاب اسلامی ایران را که در چارچوب جغرافیایی محدود شده بود، به کشوری جهانی که منشأ پیدایش موج بیداری اسلامی در جهان است تبدیل کرد.
رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور با اشاره به واقعه طبس و حرکت قلدرمنشانه آمریکا، افزود: استکبار جهانی 36 سال است که بر طبل نابودی ایران و انقلاب اسلامی می‌کوبد، آنها قبل از انقلاب اسلامی شأنی برای ملت ایران قائل نبودند، اما امروز بعد از سه دهه مقاومت جوانان شاهد کرنش آمریکا در برابر انقلاب اسلامی هستیم.
وی خاطرنشان کرد: اکنون که ایران به قدرتی فرامنطقه‌ای تبدیل شده و امنیت در منطقه بدون حضور ایران امکان‌پذیر نیست، حتی معاندان نظام و فراری از ایران را واداشت تا علی رغم ابراز مخالفت با نظام جمهوری اسلامی به اقتدار کنونی ایران اعتراف کرده و آن را مایه افتخار و مباهات خود قرار دهند؛ بطوریکه بارها و با صدای بلند در فضای مجازی اعلام کرده اند که ایران باستان در حال شکل گیری است و شکوه هخامنشیان به ایران بازگردانده شده است.

ارسال نظرات