حجت‌الاسلام نجفی:

حملات آل‌سعود نوعی آتش‌بازی با انبار باروت است.

استاد حوزه و دانشگاه با فاقد ارزش دانستن حملات رژیم آل‌سعود از نظر تأثیرگذاری بر عزم و اراده ملت یمن، آن را نوعی آتش‌بازی با انبار باروت دانست که دیر یا زود آتش ناشی از آن خرمن آرزوهای آل سعود را خاکستر خواهد کرد.
کد خبر: ۸۵۱۳۸۶۷
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت‌الاسلام حبیب‌الله نجفی، استاد حوزه و دانشگاه در تجمع مردمی « یمن تنها نمی‌ماند»، در مسجد قائم آل‌محمد(عج) اردبیل، روی آوردن رژیم وهابی آل‌سعود به کودک‌کشی در یمن را نشانه ناتوانی دانست و گفت: رژیم آل‌سعود هرگز قادر نخواهد بود یمن را در سیطره خود بگیرد؛ چرا که یمنی‌ها در طول تاریخ ثابت کرده‌اند دلداده عصمت و طهارت(ع) هستند و هیچ‌گاه تعالیم غیر را بر نمی‌تابند.
وی با فاقد ارزش دانستن حملات رژیم آل‌سعود از نظر تأثیرگذاری بر عزم و اراده ملت یمن، آن را نوعی آتش‌بازی با انبار باروت دانست که دیر یا زود آتش ناشی از آن خرمن آرزوهای آل سعود را خاکستر خواهد کرد.
نجفی افزود: جمهوری اسلامی ایران از همان ابتدای بحران در یمن، بر این باور منطقی بود که تنها از طریق انجام گفتگوهای یمنی - یمنی و تلاش برای تشکیل یک دولت وحدت ملی، می‌توان به بحران در این کشور پایان داد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار