عضو هیأت رئیسه مجلس از آمادگی مجلس برای مقابله قاطع با «پول کثیف» خبر داد و خواستار ارائه لایحه از سوی دولت برای مبارزه با این پول‌ها شد.
کد خبر: ۸۵۱۳۹۰۲
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج،حجت‌الاسلام حسین سبحانی‌نیا نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اظهارات وزیر کشور درباره  پول‌های کثیف، گفت: مجلس با هرگونه شبه‌افکنی در جامعه در خصوص این موضوعات مخالف و از هرگونه شفاف‌سازی در این زمینه استقبال می‌کند.

وی افزود: اگر دولت مستنداتی در خصوص وجود پول‌های کثیف در عرصه انتخابات و سیاست دارد به مجلس ارائه کند و حتی لایحه‌ای را در خصوص مقابله و مبارزه با این موضوع تهیه و به مجلس بیاورد.

عضو هیأت رئیسه مجلس همچنین اظهار داشت: علاوه بر وزیر کشور، وزیر دادگستری نیز اظهاراتی را در خصوص وجود پول‌های کثیف داشته که از سوی دیگر با توجه به اینکه ما در سال جاری انتخابات مجلس را در پیش داریم باید مشخص شود که اینگونه اظهارات با چه انگیزه‌ای از سوی برخی مقامات دولتی مطرح می‌شود.

سبحانی‌نیا اضافه کرد: کسانی که این مسائل را مطرح می‌کنند اگر مستنداتی در خصوص دست داشتن برخی افراد در این حوزه دارند باید ارائه کنند و مجلس هم به دنبال آن است تا اینگونه مسائل روشن و شفاف‌سازی شده و از سوی دستگاه‌های مسئول به ویژه قوه قضائیه پیگیری شوند.

وی در پایان گفت: اگر مستنداتی در خصوص طرح اینگونه مباحث وجود ندارد برای چه مطرح می‌شود و اگر هم مستنداتی هست به صورت شفاف از سوی مسئولان دولتی ارائه شود؛ البته مجلس هم در خصوص برخورد با موضوع پول‌های کثیف با دولت همکاری خواهد داشت.

ارسال نظرات