اتحادیه موسسات قرآنی مردمی در حمایت از مردم یمن بیانیه داد

اتحادیه موسسات قرآنی مردمی سراسر کشور طی بیانیه ای به منظور حمایت از مسلمین یمن از تجمع بزرگ قرآنیان در شنبه ۵ اردیبهشت خبر داد.
کد خبر: ۸۵۱۳۹۳۰
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج؛ اتحادیه موسسات قرآنی مردمی کشور به منظور حمایت از مسلمین مظلوم یمن و محکوم کردن حملات جنایات آل سعود بیانیه ای به این شرح صادر کرد:

بار دیگر استکبار جهانی و حامیانش، چهره حقیقی خود را با کشتار مردم مظلوم یمن و سکوت رسانه های خبری به نمایش گذاشت تا به جهانیان نشان دهد که همچنان بر سر عهد شوم و ننگین خود در سرکوب حق و حقیقت از هیچ جنایتی فروگذار نخواهد کرد.

آنها گویی عظمت و اقتدار و عزت مسلمین را فراموش کرده اند و از یاد برده اند که ما تحت لوای (الله اکبر و لا اله الا الله محمد رسول الله) عهد ظلم ستیزی بسته ایم.

امروز روز یک صدای و اتحاد مسلمین در برابر جنایات عظیم آل سعود در یمن است، جنایاتی بی رحمانه با حمایت سرویس های غربی و صد البته در سکوت مرگبار رسانه های جیره خوار و کذاب خبری.

بدینوسیله اتحادیه موسسات قرآنی مردمی سراسر کشور به نمایندگی از طرف جامعه بزرگ فعالان قرآنی کشور ضمن محکوم کردن این جنایات، ایستادگی و حمایت خود را از مردم بی دفاع یمن اعلام داشته و تا برقراری صلح و امنیت کامل مسلمین بی دفاع یمن در کنار آنها خواهد ایستاد و در تجمع بزرگ قرآنیان که در روز شنبه 5 اردیبهشت ماه که به منظور دفاع از مردم بی پناه یمن و محکوم کردن جنایات آل سعود است، شرکت خواهد کرد.

از خداوند متعال برای مسلمین جهان عزت و سربلندی و نصرت در برابر کافران را خواستاریم.

ارسال نظرات