امام جمعه زیراب:

تجهیز بیمارستان شهدای زیراب برای پشتیبانی از حوادث محور سوادکوه

امام جمعه زیراب با اشاره به سانحه اتوبوس در محور سوادکوه، گفت: بیمارستان شهدای زیراب برای پشتیبانی از حوادث محور سوادکوه تجهیز شود.
کد خبر: ۸۵۱۳۹۴۰
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۶

 


 


 

خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام محمد‌زمان رضایی در خطبه‌های نماز جمعه زیراب با اشاره به شاخص‌های سعادت دنیا و آخرت، اظهار کرد: نگاه هدف‌دار و حکیمانه به دنیا موجب آسایش در دنیا و آخرت می‌شود.

 

وی بر لزوم زندگی حکیمانه انسان تأکید کرد و با اشاره به اینکه توجه به حساب آخرت در زندگی دنیا، ضامن سعادت انسان می‌شود، به برخی از شاخص‌های دوری از توجه انسان به آخرت پرداخت و افزود: شیطان، تجارت، زینت‌های زندگی و توجه افراطی به فرزند و زندگی باعث بیتوجهی انسان به آخرت می‌شود.

 

امام جمعه زیراب با بیان اینکه بی‌توجهی به زشتی گناه از خطر‌ناک‌تر‌ین تفکر برای تباه شدن آخرت است، بیان کرد: توجه به دنیا و آخرت باید با اجرای آموزه‌های دینی تحقق یابد.

 

رضایی با تسلیت سانحه تصادف اتوبوس محور سوادکوه و کشته شدن تعدادی از هم‌وطنان در این حادثه، خواستار تجهیز بیمارستان شهدای زیراب شد و گفت: تجهیز بیمارستان شهدای زیراب با توجه به ترافیک محور سوادکوه و پشتیبانی از مسافرت‌های گسترده از این محور ضروری است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها