فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قوچان:

سپاه پاسداران معادله های دشمنان را در ایجاد تهدید نظامی بر ضد نظام جمهوری اسلامی بر هم زده است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قوچان اظهار داشت: سپاه پاسداران معادله های دشمنان را در ایجاد تهدید نظامی بر ضد نظام جمهوری اسلامی بر هم زده است.
کد خبر: ۸۵۱۳۹۴۷
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۱

سرهنگ پاسدار علی اصغر صوفی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی بیان داشت: امام خمینی(ره) و  مقام معظم رهبری عمود و خیمه نظام و انقلاب هستند و یکی از ستون ها در کنار ولایت سپاه است که وظیفه خود را به نحو احسن در حفظ انقلاب انجام داده است.

 وی گفت: از مهمترین نیازهای انقلاب پس از پیروزی، جلوگیری از  فعالیت ها و خرابکاری های  ضد انقلاب در داخل و خنثی کردن توطئه های خارجی بود که پس از تشکیل این نهاد در سال ۵۸ وظیفه پاسداری از انقلاب و دستاوردهای آن و گسترش حاکمیت الهی بر عهده سپاه گذاشته شد.

صوفی با اشاره به حوادث منطقه و بیداری اسلامی که چند سالی است شکل گرفته بیان کرد: دشمن امروز در برابر بیداری اسلامی مستاصل شده و نقش سپاه را در این بیداری اسلامی نمی توان انکار کرد.

فرمانده سپاه قوچان با بیان اینکه ما پاسداران لباس سبز امام حسین(ع) را بر تن داریم و خیلی ها به این لباس غبطه می خورند افزود: ما پاسداران باید به عنوان اسوه و الگو در تمام مسائل خانوادگی ، اخلاقی ، اجتماعی و فرهنگی در بین مردم شناخته شویم.

وی گفت:امروز سپاه کلامش در بین مردم و مسئولین نفوذ پیدا کرده و این به برکت اخلاص عملی است که نیروهای انقلابی و پاسداران از آن برخوردارند.

صوفی بیان داشت: امروز دشمن دیگر به دنبال جنگ سخت نیست و جنگ نرم و  بویژه فرهنگ مردم را مورد حمله قرار داده است و وظیفه پاسداران این است که در صف اول مبارزه فرهنگی با دشمن قرار بگیرند.

فرمانده سپاه ناحیه قوچان همچنین گفت: سپاه پاسداران علاوه بر دفاع از دستاوردهای انقلاب و دفاع از میهن در برابر دشمن، ضریب امنیت اجتماعی کشور را با ایجاد روحیه ی امیدواری افزایش داد و معادله های دشمنان را در ایجاد تهدید نظامی بر ضد نظام جمهوری اسلامی  بر هم زد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها