مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی مازندران از برگزیده شدن پنج کارگر این استان در جمع کارگران نمونه ملی خبر داد.
کد خبر: ۸۵۱۳۹۴۹
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۷

 


 

خبرگزاری بسیج مازندران، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی مازندران، علی بابایی‌کارنامی اظهار کرد: مازندران هر ساله کارگران نخبه‌ای به جامعه معرفی می‌کند که امسال پیشرفت قابل‌توجه‌ای نسبت به سال‌های گذشته داشته است.

 

وی با اشاره به اینکه پنج کارگر مازندرانی امسال در جمع برترین‌های ملی جای گرفتند، گفت: هدف از انتخاب کارگران، گروه‌های کار، تلاش‌گران و واحدهای نمونه پیروی از منویات مقام معظم رهبری و اجرای سیاست‌های دولت مبنی بر تقویت خودباوری، روحیه کار جمعی، ابتکار و اهتمام به ارتقای کیفیت تولید است که هر ساله با جدیت بیشتری نسبت به قبل پیگیری می‌شود.

 

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی مازندران خاطرنشان کرد: اجرای ماده 195 قانون کار موضوع تشویق نیروهای مولد متخصص و مبتکر کشور، ترویج و توسعه کارآفرینی از طریق فراهم کردن بستر لازم برای شکوفایی استعدادها و ظرفیت‌های کارآفرین و برجسته کردن جایگاه رفیع آنان در جامعه را شامل می‌شود.

 

وی افزود: فراهم کردن زمینه‌های لازم برای تعامل و تبادل اطلاعات، تجارب، دانش و مهارت‌های علمی و تجربی متکی بر تولیدات دانش‌بنیان در جامعه کار و تولید از دیگر اهداف مهم در استان است.

 

بابایی‌کارنامی تصریح کرد: رامین‌علی آبادیان از آموزشگاه رایانه معین‌پرداز بابل با اختراع خود در تولید کارت هوشمند تصویربرداری پزشکی برای اولین بار در کشور توانست با کسب امتیاز لازم به‌عنوان کارگر نمونه ملی انتخاب شود.

 

وی خاطرنشان کرد: رضا محسن‌زاده، مجید طاهرخانی، محمدتقی شامل‌رستمی و محمدرضا سراجی از مرکز تحقیقات توتون تیرتاش توانستند با اختراع خود در زمینه عمل‌آوری خوشکانیدن توتون با صرفه‌جویی ارزی و به‌دست آوردن امتیاز لازم عنوان گروه‌ کار نمونه ملی را به‌دست آورند.

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با اشاره به اینکه این کارگران نمونه روز دهم اردیبهشت همزمان با هفته کارگر توسط رئیس جمهور در تهران تقدیر می‌شوند، گفت: کارگران، گروه‌های کار، تلاش‌گران، واحدها و زنان سرپرست خانوار نمونه استانی هم در روز هشتم اردیبهشت امسال در مراسمی در مرکز استان تجلیل می‌شوند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها