خبرهای داغ:
به منظور گرامی داشت یادو خاطره شهدای کارگر و تجدید پیمان با آرمان های والای امام (ره) مراسم غبارروبی و عطر افشانی مزار مطهر شهدا ی کارگر با حضور اعضاء ستاد گرامی داشت هفته کارگر استان برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۱۳۹۶۵
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، در این مراسم معنوی اعضای ستاد گرامی داشت هفته کارگر و خانواده معظم شهیدان، ایثارگران و اقشار مختلف مردم شهید پرور در گلزار شهدای گمنام بهشت معصومه(س) ضمن غبار روبی قبور مطهر شهدا استان با ذکر فاتحه و قرائت زیارت عاشورا و با تقدیم شاخه های گل و گلاب، یاد و خاطره رشادتهای رزمندگان اسلام و شهیدان کارگر را گرامی داشتند و با آرمانهای شهدا و امام شهیدان تجدید بیعت نمودند .
حسین بابائی، رئیس سازمان بسیج کارگری استان قم نیز در این مراسم ضمن تبریک هفته کارگر به جامعه کار و تولید استان گفت: امید است در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب بنام سال همدلی و همزبانی دولت و ملت نامگذاری شده با انجام وظایف و تکالیفمان بتوانیم در خلق و تقویت روحیه کار موفق باشیم.
وی از تلاشهای جامعه کارگران استان قدردانی کرد و افزود: کارگران جزء اقشاری بودند که در جبهه های حق علیه باطل گوش به فرمان امام راحل در عرصه دفاع از ارزشها جانانه وارد شدند و امروز نیز با عمل به منویات مقام معظم رهبری در عرصه کار و تولید از آرمانهای انقلاب اسلامی و استقلال و عزتی که ثمره خون شهداست دفاع می کنند.

ارسال نظرات