خبرهای داغ:
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان:
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت:کارگران در پیشگیری از تحریم‎ها، در دفاع و پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس همیشه در صحنه بودند و مدافع و به پشتیبانی از این نظام پرداخته‎اند.
کد خبر: ۸۵۱۳۹۶۹
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، امراله عباسی عصر امروز در مراسم گرامیداشت هفته کار و کارگر و بزرگداشت مقام معلم در شهرستان گرگان اظهار کرد: روز جهانی کارگر در سال 1988 میلادی روزی بود که برای کشتار کارگران در آمریکا که نسبت به کاهش ساعت کاری اعتراض کرده بودند، شکل گرفت.

وی تصریح کرد: کارگران در پیشگیری از تحریمها، در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس همیشه در صحنه بودند و مدافع و به پشتیبانی از این نظام پرداختهاند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان خاطرنشان کرد: کارگران ما کار را عبادت میدانند.

عباسی خاطر نشان کرد: در راستای اصل 44 قانون اساسی بخشی از اقدامات دولت به بخش خصوصی برون سپاری شده اما ابتدای کار این موضوع به خوبی شکل نگرفت.

وی با بیان اینکه باید از ظرفیتهای بخش خصوصی استفاده شود، گفت: در راستای این برون سپاری مصوباتی در راستای رتبه بندی شرکتها شکل گرفت و این ارزیابیها در اداره کل تعاون شکل گرفت و کارگران ما نیز بر این اساس غربال شدند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان ابراز داشت: ارزش اصلی جایگاه کارگر در جامعه امروز در حال نهادینه شدن است و قشر کارگری را در جامعه اسلامی باید متفاوت از دیگر بخشها ببینیم.

عباسی با بیان اینکه در قشر کارگری تنها میتوان افرادی را پیدا کرد که یک میلیارد تومان پول را به صاحب پول برگرداند، گفت: عزت و احترامی که قشر کارگر در جامعه دارد هیچ یک از قشر های ما در جامعه ندارند و این بر اساس تلاش و زحمات این قشر در جامعه است.

وی با بیان اینکه در استان گلستان شان و منزلت کارگران را به خوبی رعایت میکند، گفت: نگاه ما به مسائل کارگری بر اساس یک خرد جمعی است .

انتهای پیام/


ارسال نظرات
پر بیننده ها