امام جمعه اشکذر به 9 اردیبهشت روز شوراها و هفته شهر و شهروند اشاره کرد و افزود: اعضای شوراهای اسلامی باید قدر فرصت نمایندگی مردم را غنیمت بشمرند و از این فرصت برای آبادانی و پیشرفت شهرها و روستاها بهترین بهره را ببرند.
کد خبر: ۸۵۱۳۹۷۶
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر، امام جمعه اشکذر در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به ۵ اردیبهشت ماه سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس گفت:خداوند با ملت ایران است و آمریکا از هر راهی که وارد شود باز هم سرنوشتی جز شکست نخواهد داشت.

"حجت الاسلام والمسلمین طالبیان”به پیام‌های حادثه صحرای طبس اشاره کرد و افزود: یکی از پیام‌های این واقعه بزرگ به مردم مظلوم دنیا است که اگر برای خداوند قیام کنید و راه خداوند را ادامه دهید در همه مراحل خداوند به مدد و یاریتان آمده و از شما پشتیبانی می‌کند.

وی شکست نظامی آمریکا در صحرای طبس را دارای پیام های بی شماری برای کسانی دانست که امروز در صدد آتش افروزی و ظلم در منطقه هستند.

حجت الاسلام طالبیان در بخشی دیگر از سخنانش به ۹ اردیبهشت روز شوراها و هفته شهر و شهروند اشاره کرد و افزود: اعضای شوراهای اسلامی باید قدر فرصت نمایندگی مردم را غنیمت بشمرند و از این فرصت برای آبادانی و پیشرفت شهرها و روستاها بهترین بهره را ببرند.

ارسال نظرات