خبرهای داغ:
برادر جاهدی: طبق تجربه به دست آمده این بار نیز امریکائیها یا بقیه این کشورها همانگونه که از همین حالا پیدا است قصد فریبکاری در مذاکرات را دارند و وقتی ببینند ما از خطوط قرمزمان تجاوز نخواهیم کرد آن را متوقف خواهند کرد.
کد خبر: ۸۵۱۳۹۹۶
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، ، نشست اخلاقی بصیرتی هیئت عاشقان ولایت ویژه فرماندهان و اعضای شورای حوزه ها و پایگاه ها و سرگروه ها و مربیان حلقه های صالحین در جوار مرقد عالم مجاهد حضرت آیت الله آیت اللهی برگزار شد.

برادر جاهدی فرماندهی سپاه ناحیه لارستان در تبیین برخی وقایع مربوط به مذاکرات که برخی نیز با شک و شبهه به آن می نگرند خاطرنشان کرد: به اذعان خود مقامات آمریکا، مذاکره تنها و آخرین راه حل غرب برای آنان است افزود:استکبار جهانی به سردمداری آمریکا این بار از این طریق می خواهد اهداف شوم خود را که همان ممانعت از پیشرفت ایران و اختلاف بین دولت و ملت است را پیش بگیرد که علت نامگذاری با درایت امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام دولت و ملت،همدلی و همزبانی را همین است.

وی با بیان شکست های پیاپی آمریکا و اسرائیل در برنامه ها و اهدافش در جهان خاصه در منطقه خاورمیانه و نقش بی بدیل جمهوری اسلامی ایران در خنثی سازی این برنامه ها خاطرنشان کرد این بار به این نتیجه رسیدند که با بزک کردن چهره خود و نشستن به پای میز مذاکره به اهداف شوم و پلید خود برسند.

وی با بیان اینکه ما به تیم مذاکره کننده هسته ای کاملا اعتماد داشته و از آنان حمایت می کنیم، دغدغه و نگرانی خود را از دروغ و نیرنگ کشورهای غربی دانست و گفت:طبق تجربه به دست آمده این بار نیز امریکائیها یا بقیه این کشورها همانگونه که از همین حالا پیدا است قصد فریبکاری در مذاکرات را دارند و وقتی ببینند ما از خطوط قرمزمان تجاوز نخواهیم کرد آن را متوقف خواهند کرد.

وی یکی از فواید این مذاکرات را این دانست که برخی از افراد داخل کشور که حل شدن مسائل و ومشکلات را در رابطه با آمریکا می دانند دانستند که هیچ وقت نباید و نمی شود به این شیطان بزرگ اعتماد کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود حمله آل سعود وحشی را به کشور یمن محکوم کرد و اینچنین حملات وحشیانه را بدون هیچ استراتژی و هدف معینی دانست که به همین دلیل محکوم به شکست خواهد بود و مردم یمن انشاءالله شکست مفتضحانه ای را بر این ارتش پوشالی آل سعود وارد خواهد آورد.

جاهدی در قسمت دوم سخنان خود در خصوص طرح صالحین وظیفه اصلی صالحین را هویت بخشی به بسیجیان و ساختن یک فرد طراز اسلام و انقلاب دانست و اضافه کرد البته این کار سخت و مشکلی است و مستلزم آن است که ابتدا ما به عنوان سرگروه و مربی خود را ساخته تا بتوانیم اعضای گروه خود را اصلاح و تربیت کنیم.

وی خاطر نشان کرد نباید فقط حلقه ای صالحین را محصور به محیط مسجد و پایگاه کرد و فقط نباید در آن به گفتن مطالب اخلاقی و حدیث پرداخت بلکه باید هر جلسه به فراخور وضعیت آن برنامه ها و طرح های متنوع و جذابی را به اجرا کرد.

وی در پایان سخنان خود گفت: هرفرد در حلقه صاحین باید خانه و محله خود را از آسیب ها و هجمه های فراوان وجنگ نرم دشمن آگاه و ان را خنثی کند. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها