خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج رسانه فارس گفت: این سازمان در راستای تحقق عینی و اجرای فرمایشات رهبر معظم انقلاب در مورد نام‌گذاری سال 94 و شعار دولت و ملت، همدلی و هم‌زبانی در این استان، طرحی با عنوان رسانه، همدلی و هم‌زبانی را اجرا می‌کند.
کد خبر: ۸۵۱۳۹۹۹
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس به نقل از تنویر، میلاد امیری‌نژاد در جلسه شورای سازمان بسیج رسانه این استان اظهار داشت: در قالب این طرح، بسیج رسانه، اقدامات لازم را برای مهارت‌افزایی روابط عمومی‌ها در تعامل بیشتر با رسانه‌ها، کارگاه‌های آموزشی کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت، در 27 رشته مرتبط با حوزه رسانه و اطلاع‌رسانی، در سطح این استان پیش‌بینی و لحاظ کرده است.

وی ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی، نهادها و سازمان‌های دولتی و غیردولتی، تشکل‌ها و فعالان رسانه‌ای استان فارس که نیاز به پرورش نیروی متخصص و یا ارتقای سطح علمی همکاران خود برای ارتباط هرچه بهتر با رسانه‌ها دارند، می‌توانند از این طرح استفاده کنند.

امیری‌نژاد افزود: این دوره‌ها در قالب تفاهم‌نامه بین سازمان بسیج رسانه با سازمان‌ها و نهادها منعقد و بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته با دانشگاه‌های مرتبط در شیراز و تهران، مدرک معتبری به شرکت‌کنندگان اهدا می‌شود.

وی بابیان این‌که متقاضیان استفاده از این کارگاه‌ها باید به معاونت آموزش سازمان بسیج رسانه استان فارس مراجعه کنند، اظهار داشت: تلاش شده تا در اجرای این طرح از اساتید برجسته و نخبگان رسانه‌های این استان و کشور استفاده شود و این مهم یکی از ویژگی‌های بارز این طرح با شعار سال است.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان فارس اضافه کرد: دسترسی به اطلاعات و اخبار مناسب، دقیق و به‌موقع، برای اطلاع‌رسانی به مردم از دغدغه‌های اصلی رسانه‌ها در استان فارس بوده که برگزاری این کارگاه‌های آموزشی حسب نیاز رسانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی پیش‌بینی‌شده که امیدواریم با برگزاری این کارگاه‌ها تعامل دوسویه رسانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی بیش‌ازپیش محقق شود.

امیری‌نژاد گفت: یکی از اهداف این طرح فراهم‌سازی شرایط مطلوب برای رسانه‌های این استان و آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی بهتر و بیشتر تقویت روحیه امید و نشاط در جامعه است.

وی افزود: با اجرای این طرح به‌دنبال تحقق شعار سال در بخش‌های مختلف جامعه، ایجاد هم‌افزایی و اثربخشی در مجموعه‌ها و ارائه خدمات مناسب به جامعه هستیم.

وی بیان کرد: با اجرای این طرح، جریان‌سازی برای اجرای عینی شعار سال و نهادینه کردن همدلی و هم‌زبانی دریکی از بخش‌های فارس شکل می‌گیرد و بسیج رسانه این استان نیز در کنار سایر اقشار بسیج، نقش خود را در تحقق شعار سال ایفا می‌کند.

امیری‌نژاد بیان داشت: امیدواریم با حضور مؤثر و پررنگ بسیجیان این سازمان بتوانیم تا پایان سال طرح‌های مؤثر دیگری، در حوزه رسانه در استان فارس اجرا کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها