دبیر سابق فدراسیون تیراندازی گفت: مردمی بودن و ارتباط با جوانان باعث شده تا بسیج در ورزش کشور موفق عمل کند.
کد خبر: ۸۵۱۴۰۴۵
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی سازمان ورزش بسیج،احمد رضا هامونی حقیقت دبیرسابق فدراسیون تیراندازی گفت: با توجه به ظرفیت بزرگ بسیج و دسترسی به رده های سنی پایه و همراهی با جوانان، این فرصت برای این نیروی مردمی ایجاد شده تا بتواند گامی بلند در توسعه و پیشرفت ورزش در سراسر کشور بردارد و با عملکردی که تا امروز بسیج داشته توانسته موفق عمل کند.

هامونی حقیقت اظهار داشت: این ارگان سعی کرده در مکان ها و حوزه هایی که دیگر ارگان ها از آن غافل مانده یا ورود نکرده اند وارد شده و با توجه به ظرفیت بالایی که دارد، اقدامات موثری انجام دهد. علاوه بر آن مدیران در این ارگان همیشه سعی کرده اند گام های بلندی را در ورزش بردارند و نتایج چشمگیری بگیرند. اقدامات بسیج در طول چند سال اخیر در حوزه ورزش این مسئله را تائید می کند که برنامه ریزی ها در این خصوص مدون و کامل بوده که توانسته نتایج مثبتی به جا بگذارد.

دبیر سابق فدراسیون تیراندازی تصریح کرد: بسیج در گسترش ورزش همگانی و قهرمانی و ایجاد ارتباط بین بخش های مختلف جامعه خصوصا در مناطق محروم و توسعه ورزش در این مناطق نقش چشمگیری داشته است.بهره برداری از امکانات و استعدادهایی که در این مناطق وجود دارد از جمله برنامه های بسیج است که به نظر می رسد طی چند سال اخیر در رسیدن به آن موفق عمل کرده است و این را برگزاری مسابقات بسیج در رده های سنی مختلف و حوزه های مختلف ورزشی ثابت می کند.

دبیر فدراسیو تیراندازی با اشاره به ضرورت توجه به اخلاق در ورزش اظهار تاکید کرد: تصور ورزش بدون اخلاق امکان پذیر نیست. بسیج هم یکی از اولویت هایش همین مسئله اخلاق مداری است. این گونه نیست که تصور کنیم تمام سرمایه گذاری و ظرفیت خود را برای تربیت جسم گذاشته است. تربیت جسم در واقعه زمینه ای است برای تربیت اخلاق و بدون شک اگر بسیج نتواند در این زمینه همانطور که در ورزش و تربیت جسم به خواسته ها و اهدافی که داشته برسد، هیچ ارگان دیگری نمی تواند به آن دست یافته و در این زمینه موفق عمل کند.

ارسال نظرات